Thursday, April 5, 2012

Alahai... kenapa menceraikannya!!

Semalam...

Saya teman kawan opish p servay perabot... kebetulan kawan saya pindah ke rumah baru..So ruang rumah agak besar dari yang dulu... yang servay nya tak membeli lagi, tapi peneman pulak yang tertengok dan membeli...Normal la tu kan? huh!



sisa yang tertinggal... :-( elok pulak tu.. kanan kiri bersatu jadi sepasang.

Saya siap bayar deposit dah untuk rak kasut berpintu... tinggal nak angkut saja bawa balik ke TKR nih... itu yang hari ni saya bagi peluang Mista Bobo berkhidmat. tapi kekangan masa punya pasal... tak sempat saya nak pick up rak kasut tersebut. tidak apa.. besok masih ada.. :D

Semalam masa balik dari opis saya perasan selipar viru/fink tuh tinggal sebelah saja di depan pintu... saya ignore saja event dalam hati tertanya mana pergi... saya tak da lah mencari beriya sebab set dalam mind ada lagi sepasang.. so pakai yang ada saja la.. susah² mencari apa kes!

Tapi hari nih saya balik... tertumpu pada kasut² yang tersusun di atas rak terbuka di luar tu... elok ja susunan... bila pandang di depan pintu... aikss, yang hitam pulak tak da... tinggal sebelah saja.. sama kes semalam. kira senasib gitu.. Kali nih saya mencari la sampai ke luar pagar.. memang tak jumpa Pffftttt!

Siapalah yang sudi menceraikan selipar saya nih... adehhh!

saya suka selipar hitam tuh... sedap ja menapak.. lembut pulak tuh dan paling utama ia adalah FREE... gadis aktifast yang bagi masa saya balik kampung tahun lepas... sekarang nih tinggal sebelah... viru/fink tu pun tinggal sebelah...

Setakat nak pakai ke rumah jiran sebelah/seleorong boleh la pejam² mata.. tapi kalau nak jenjalan keluar dari TKR nih.. opcoss la saya segannnnn.... Ngee~~


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE ehh~~

4 comments:

Unknown said...

cantik.....fesyen baru ok ni

Amyna said...

HAHAHA... fesyen untuk saat ini..

MisAa said...

ada jugak yang nak amek selipar.HAHAHA.mcm2 jenis orang.tepaksa la menikah gan warga company laen kak myna kan.teheeee

Myra Jay said...

Nampaknya ada yang berkenan dengan selipar hitam tu, tp yang pelik sebelah je hilang kan ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...