Sunday, April 14, 2013

Produk Tribestan 250MG 60's - Pil tambahkan bilangan Sperma

Bulan bulan yang lepas... Opismate ada bagi dengan saya produk nih. Husband nya amalkan produk nih. Alhamdulillah dengan izin Allah s.w.t dia dah pregnant. Now kandungan nya hampir 5 bulan.

Katanya pil nih untuk tambah bilangan Sperma, senang kata pil banyakkan air mani. Mr.A pun amalkan... Now dah habis stok. Mr.A cakap kena makan berterusan, kalau setakat habis sekotak, pehtu stop macam mana nak ada kesannya.. Betul juga kan..



Dengan ini menjadi tugas saya untuk mencari produk Tribestan nih. Tanya juga opismate yang bagi, dia cakap husband nya beli di semenanjung sana. Wahahaha... Tak pa kalau dah rezeki kami pasti akan dapat stok nanti. InsyaAllah. Mana tahu dapat balik mengundi ka nanti sebab tiket flight ada promosi khas untuk PRU13...  Wahh masih berharap!!!!!!

Okeh sudah, sekarang saya nak kongsi sikit hasil yang saya dapat semsa mengadap pakcik Google mencari info Produk Tribestan 250mg..


 Saya Print Screen sahaja. Ini soalan dari pengguna.

Dan ini semestinya jawapan untuk soalan di atas. Sumber : IsuBeritaHangat

Saya keluarkan Info nih: Tribestan mengandungi ekstrak herba yang dikenali sebagai tribulus dan herba ini hanya mempengaruhi peningkatan hormon DHEA. Ada juga kes yang mana bilangan sperma yang kurang dapat dipertingkatkan jika buah zakar tidak rosak. 

Antara pil yang saya dapat tau:
  • Speman Himalaya
  • Spermo Max
  • Performer 5
  • Proxeed Plus
Sebenarnya banyak lagi pil yang boleh membantu untuk memperbanyakkan count sperm. Tapi seeloknya kita perlu dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu. Lain orang lain masalah yang di hadapi.  Takut nanti lain pulak yang jadi. Wallah Hu'alam... 




Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



JIKA ada akaun FaceB00k, BOLEHLah share & klik Button LIKE ehh.. makaceh..

11 comments:

Wanzi said...

salam pren... betul ke pil ini ok.. saya baru tahu je ni... kalau betul ok ingat nak cuba juga.... terima kasih kongsi info..

Amyna said...

Seperti yang kita bincang d gorup tadi. Tribestan nih more to herba. Banyak lagi produk lain di pasaran yang boleh membantu.

Suka diingatkan..sebelum mengambil apa² produk eloklah membuat pemeriksaan diri dahulu. Jumpa lah doktor yang bertauliah.

Pengambilan ubat adalah 1 usaha dan Allah s.w.t maha berkehendak segala yang tersurat mahupun tersirat. Jangan percaya kepada ubat tapi percaya kepada Qada & Qadar. InsyaAllah...

hijjaz said...

Beli online di sini http://www.rakuten.com.my/shop/caringpharmacy/product/TRIBESTAN_0089611/

Unknown said...

Proxeed rm220 pm penakepam@gmail.com

Anonymous said...

Salam..farmasi sy pun ada jual tribestan..klu nak sy pos bleh bgtau saya-0164448768

ida said...

Slm brapa hrg tribestan di farmasi cik

Wahyu said...

Jam berapa sebaiknya ubat ini di minum

Unknown said...

Betul. Sata day cyba 10 rahun laly a5as nasihar DR PAKAR. ALHAMDULILAH DAH 5 OEANG CAHAYAMATA

Rahul said...

Berapa kotak tuan guna

mohd sukri said...

yg jual kt farmasi tu(farmasi sy pun ada jual tribestan..klu nak sy pos bleh bgtau saya-0164448768)kt area mana ya

mohd sukri said...

boleh pm sya x 0103445369 farmasi area mana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...