Friday, April 19, 2013

Tampar Bola yoo!


Sekarang ni setiap petang join kawan² opish main bola tampar. Semua kawan² opish pun semangat bermain selepas kami di lantik sebagai Jawatankuasa dalam karnival bola tampar anjuran opish saya. Hidup Sukan. Yeahhhh.

Ada setengah tu memang dah pandai main..saya nih baru nak berjinak² menampar bola.... HAHAHA. Semalam punya permainan langsung tak dapat nak servis. Servis saya tak melepasi jaring. Pukulan bola tu dah boleh lanjut dah, tapi tak sampai ke pintu sebelah... sampai dekat jaring saja... Poor me!!

Kawan² opish nih seronok, termasuk pengarah. Selalu bagi tunjuk ajar dan sokongan dekat saya. Time koje pun ada yang tanya, kita praktis tangan tu bagi keras, baru bola tu pergi jauh...Yang datang opish tanya. petang nih turun lagi ya. Wawawawa. semangat saya pun jadi membara tauuu... tak sabar. Sampai terbawa² ke mimpi.. Woww!

Hari nih pula Alhamdulillah... ada peningkatan sedikit. Bola dah melepas jaring. tapi hampir² dekat jaring juga, cuma bezanya bola dah masuk ke kawasan pihak lawan. Wahhh... Alhamdulillah. Terima kasih lah ada kawan² yang bagi sokongan.. Merah muka saya tau.. her her her~~





Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!

JIKA ada akaun FaceB00k, BOLEHLah share & klik Button LIKE ehh.. makaceh

2 comments:

Zura@Iwan said...

masa sekolah dulu ada la join main bola tampar...best tul..

Amyna said...

kan zura.. myna ni sampai terbawa2 dalam mimpi... HAHAHAHA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...