Friday, February 1, 2013

Di telan mati Mak di luah mati bapak!


Resultnya Jumaat depan! So tinggal 7 hari lagi..

Hari tu excited betul nak dapat result.. Now perasaan tu ke mana menghilang pun entah... kalau boleh extend setahun lagi saya pun mau...Tapi Apakah??

Ingat tak dulu entry saya yang INI . Keputusan nih yang akan keluar pada 8hb nanti.. Sekarang ni dah ada pun kawan² yang seangkatan interview hari tu dah duk sms, call whatApp tanya... mereka berdebar². Bagi diri saya.. hurmmm!! Saya berserah saja kepada nya... Kerana satu² perancangan Allah itu adalah yang terbaik untuk hamba²Nya.

Saya keliru, celaru, rasa takut pun ada bila abang dah mula bersuara simpati...  bak kata pepatah di telan mati Mak di luah mati bapak. Saya pernah lalui situasi kehidupan begini masa 4 tahun 9 bulan yang lepas... InsyaAllah saya boleh selesaikan dengan cara baik.. sebab Allah s.w.t sentiasa ada bersama hambanya yang memerlukan pertolongan dari nya ^__^

So sekarang nih... memang saya berserah kepadanya sebulat² sebab Allah itu maha mengetahui, maha mengizinkan yang terbaik untuk perjalanan hidup hamba² Nya. InsyaAllah. Percaya kepada Qada & Qadar...





Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!




JIKA ada akaun FaceB00k, BOLEHLah share & klik Button LIKE ehh.. makaceh....

5 comments:

Gieyana said...

Bertawakkal di mana kita berusaha dn serahkan segalanya pd Allah SWT..insya Allah psti ada ganjarannya..:-)

najihah sahami said...

Sabar ye akak sayam... :)

Amyna said...

@KakGie: Ya InsyaAllah.... keliru lah kak..

@Mish: InsyaAllah~~

mama aini said...

assalam.. semuga keputusan yg keluar nanti akan mengembirakan myna..

NooR hEkmAt HasHiM said...

salam.. semoga apa yang dihajati tercapai dengan jayanya..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...