Tuesday, December 2, 2008

...PeRMuLaAn yg PaSti...


Assalamualaikum& selamat dtg kpd semua kwn² ku....


Selamat berkunjung ke blog aku...blog yg lama tu aku pun x tahu....cuba open berkali² dh
x bole..coz password pun aku dh x ingt langsung...pelbagai bantuan aku cuba...x dpt mengembaliknnya ke pengkuan ku....ahakss..!!

anyway..aku dh create blog baru..insyaAllah aku x kn biarkan blog ke-2 ini bersarang sama nasib spt
blog lama aku...huhuhuuuu...Aku ingt lg masa mula² aku berjinak dgn blog nie, masa tu aku koje dkt tempat lama lg (2005)....k'siti buha yg kenalkn aku dgn blog nie....Masa tu kebetulan, time rest, k'siti n the geng (jmsk) lepak² d ofis ku...internet d ofis dorang down...so, berkampung la sekejap d ofis ku....bermulanya revolusi, blog memblogger...kah3.

Kelahiran blog aku
yg ke-2 ini, aku namakn sempena dgn permualaan aku bersama produk DcL (bidadari). Kebetulan pula masa aku surfing tenet aku ternampak image di sebelah...aku merasakan ia nya sesuai juga utk nama blog aku....walpun ianya ala² jiwang keparat...ngeh..ngehhh....


Sampai di sini dulu..nnti aku update lg dgn kisah²ku bersama bidadari....nnti kn yea...Wahhh....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...