Wednesday, December 17, 2008

….SyG hEpy BeSDay ….


Genap usia sayang yg ke-26……usia semakin bertambah, ngehh..ngeh. sabar ya sayang…ada hikmah semua nie...kukuikuii…InsyaAllah suatu hari ada Allah akan makbulkan permintaan kita….- Allah lebih mengerti apa yang hambanya perlu kan , so kita sebagai hambanya..perlu redha dgn ketentuannya…


Ini la kek yang haku belikan khas buat suamiku yang tercenta.Beli tau, bkn bikin sndrik. Nama kek nie pun haku x ingat coz terlampau unik nama nya.. Ahaksss..!!
Nama pun dh unik, menikmati lg arr…hanya haku+hubby & k’tie n famly ja dpt merasakn kalazatan kek nie…ada ala² berlapis-lapisan….fuhhh..memang marveles. Kan k’tie kann…kan...hehehehhe…
Korunk msti heran kan nape haku ckp fmly k’tie n hubby haku ja dpt mnikmati kek nie..hehehe.. rahsia..!! Opss…lupa pula k’aini pun tahu..x apa², pada k’aini….syhhhh...kueh3..


Di atas nie..spagetthi yang haku bikin...uhaahaaa....nyam..nyam.....bole la..layanzz saja...ada sos prego..spagheti ku cepat n mudah d bikin….



Terpancar kegembiraan di wajah sayangku….masa aku celebrate nie jam 1 lebih, sian sayangku…..dia on duty, standby kena g ke pulau…itu la pasal dia pakai uniform, haku dapat merasakan perasaan nya yang x nak hampakan semangat aku yg berkobar² nk celebrate besday nya. Semangat aku masa tue kalah semangat navy utk berjuang….kah4.
Mana x nya, aku dpt msg dia boleh balik kejap, cpt² aku masak spaghetti spt yg aku plan dr awal…. kami celebrate berdua…hikhik….moga² tahun depan bertiga…Amin..Aminn...YarabbalAlamin...


p/s: kpd En Haslan(somi k'tie)..selamat hari lahir jua utkmu..semoga d panjangkn umur n bahagia selamnya bersma fmly² tercenta...insyaAllah.klu korunk nk tahu besday somi k'tie sama dgn hubby haku....wahhh...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...