Friday, December 27, 2013

Bagaimana untuk menjadi ahli shaklee (pengedar sah)

Join Group Shaklee independent Distributor bersama page #jomkekalsihatdanmenawan



FAQ tentang membership shaklee a.k.a pengedar sah produk² shaklee :

Q: Bagaimana nak jadi distributor Shaklee ?

A: Ada 3 cara untuk menyertai Shaklee (membership adalah seumur hidup) :
(1) Bayar yuran keahlian RM65 + Starter kit postage : RM10 Semenanjung / RM20 Sabah Sarawak
ATAU
(2) Pembelian barangan Shaklee dalam satu resit sebanyak RM650-700 bersamaan 200uv untuk mendapatkan KEAHLIAN PERCUMA
ATAU
3) pembelian 3 kotak collagen shaklee powder atau 2 botol vivix.
Boleh pilih salah satu cara utk register

Q: Berapa modal yang diperlukan ?
A: Tak perlu modal pun sebab dengan Shaklee ini kita boleh buat ala-ala dropship - bila customer order dan bayar barulah kita bayar kat Shaklee. Shaklee pula akan poskan barang tu kepada customer kita. Senang kan ? :)Unless nak simpan stok kat rumah, suka hati lah invest berapa pun. Hehe.

Q: Berapa sales/belian kena maintain setiap bulan ?
A: Tak perlu maintain sales/points unless anda sudah jadi leader. Tiada jumlah minimum yang anda perlu beli setiap bulan kecuali anda memang target nak mendapatkan cash bonus. Nak beli untuk sendiri & keluarga sahaja pun boleh. Tak rugi pun jadi ahli.


Q: Berapa keuntungan boleh dapat setiap bulan ?
A: Bergantung kepada sales/purchase kita pada bulan tersebut. Minimum 150 points untuk layak dapat cashback/rebate/bonus. Bonus bermula dari 5% sehingga 21%, depending on berapa points kita dapat.

Q: Kena cari orang ke ? Kena head hunting ke ?
A: Tak perlu ! Saya pun tak suka nak cari-cari orang paksa-paksa join/beli.

Q: Tapiii saya tak tahu macam mana nak mula berbusiness?
A: InshaAllah saya akan guide & coach anda sebab once anda dah register dengan saya, anda dah jadi tanggungjawab saya, 'anak' saya. Cuma usaha untuk berjaya itu terletak pada diri anda sendiri. InshaAllah.

Q: Saya nak register jadi ahli tapi tak nak jual-jual ni, boleh ke ?
A: Suka hati lah haha. Boleh je. Beli untuk kegunaan sendiri pun boleh. Saya takkan paksa anda jual, tanya lah mana-mana 'anak' saya, saya tak pernah paksa. Semua yang nak berbusiness semua atas inisiatif sendiri. If you need guidance saya akan tolong.

Q : Boleh terangkan bagaimana cara untuk mendaftar?
A : Anda boleh pergi ke cawangan Shaklee berdekatan dan nyatakan Shaklee ID saya 948082 (HALIMATUN HAMINA ) sebagai sponsor anda.
Atau anda nak saya tolong register secara online pun boleh. cuma perlu bagi details yang diperlukan+Kos pendaftaran seperti yang dinyatakan di atas. Selepas itu,anda tunggu dekat rumah, nanti member kit akan sampai. Jika anda mempunyai soalan tambahan boleh Ke Hotline saya 011-19567856
.
Masih berminat anda boleh memberi details dan saya akan uruskan pendaftaran anda ASAP.
Antara details yg diperlukan

  • Nama
  • Alamat
  • No. K/p
  • No. Tel
  • Emel
  • No acc maybank (utk pihak shaklee membayar bonus pada anda jika layak)
  • Nama pasangan
  • No. K/p
  • No. Tel


Apa tunggu lagi??
DAFTARLAH SEKARANG!!

Sebarang Pertanyaan berkaitan pembelian produk shaklee boleh berhubung dengan saya melalui:
1) Page : Jom Kekal Sihat & menawan
2) Fb Personal : AmynaAmir Hamid
3) Berhubung ke HotLine saya seperti yang tertera dalam gambar di atas.

*********************************************************************************


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!

Nak follow my page entry.. boleh LIKE button di page ya...Terima Kasih. Teheeee~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...