Tuesday, January 31, 2012

Adam Asnawi yang rasmi dulu, siap jadi bos dibelakang.. ahakss!!

Alhamdulillah... perkara yang di rancang dan dinantikan telah selamat sampai ke pangkuan family saya di kampung sana.. Syukur :D

Plan sempena besday gadis, tahun lepas ... tapi postpone sebab dokumen, pehtu new year tak boleh lagi...sampai lah hujung bulan januari nih. Lama kan mereka menanti.. kesian gadis² saya...



Maaf la gadis² ya... lambat sikit proses nya. Bukan saya yang lambat tapi pihak mereka. cess! dokumen dah sampai sini, tapi entah.. tak pandai dorunk inform, kena p tanya? hurmm!

Pehtu siap kondem lagik dengan loan toyota saya... Apa ke hal nya.. mana² loan sama la... nak pindah kita punya hak la kan.. zaman sekarang kan zaman duit. ada duit ON... Elok ja saya settel sign dokumen dan verify ic.. Hari sabtu 28 Jan 2012 vaivar puteh nih dah selamat di tangan family saya...




Nampak tak AA dalam kereta, excited ka sayang... Nanti ajak Makteh, Mak De & Paksu jenjalan na...teringat sangat dekat dia.. dah besaq la ni, nak cakap tepon pun tak mau dah, buat video call, malu² kucing meow nak tengok muka MakNgah nih... isk geramm aihh!

Ayat yang AA selalu cakap bila nampak masjid : "Nanti kita pie na". tersentuh hati MakNgah sayang. Moga adam menjadi anak soleh. InsyaAllah 9__6.

Okeh last untuk gadis² ku di sana... jaga la vaivar sebaik mungkin ya. Bukan beli singgit dua hinggit... Rapuh seciput dompet akak ni ha.. wink*wink~~

Opss! terima kasih banyak² gadis aktifast MMS semua picca nih kat akak.. Sian, jauhkan... tunggu balik bulan 3 ni ya... Nak sentuh vaivar puteh nih ;p


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE ehh~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...