Tuesday, June 19, 2012

Mish pepel bermalam d bengkel Automotif

Tadi petang saya tinggal kesayangan Mr.A di bengkel Automotif.. Pulang ke rumah kawan yang hantarkan.. terima kasih ya siti kadri.

Sebenarnya dah lama Mr.A suruh saya hantar tapi kawan saya yang Mr.A amanahkan untuk menyentuh Mish pepel tu bercuti di kampung halaman. itu yang tertangguh dan menangguh. hehehe!! Mr.A pun asyik² tanya keadaan Mish pepel tu..

ada dua sebab saya hantar sana... paling utama Mr.A nak minta buat drip skru lain di bahagian tangki minyak pelincir. Tempat drip yang asal tu sudah tak dapat memberi kerjasama dengan sebaik²Nya.. pendekkan cerita "licking".

Mr.A paling risau bila Mish pepel berada dengan saya sebab takut saya leka bab nak check paras minyak enjin tu. kalau Mr.A... kompem dia alert benda tu semua.. kereta bunyi lain macam sikit ja... dah mula mencari² punca. begitu juga kalau terlanggar lubang... kalau saya... hurmm. belasah saja.. HAHAHA!


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE ehh~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...