Monday, March 15, 2010

Keputusan Shop & Win Contest

Dah lama haku nak publish kat sini. selepas diumumkan oleh cik manis Cherrie Nur diana tu. tapi ya la kan..kekangan masa gitu di tambah dengan semangat yang datang & pergi itu. hurmm! berlambak² mengeras d peram. ada yang dalam draf, ada yang di dalam hati..

Ini adalah entry yang ke-3 haku untuk hari ini.. Adakah semangat itu telah kembali. Moga² terus menerus lah semangat ini. InsyaAllah. jom layan video hasil dari imaginasi Cik manis Ceri.

mesti uols hairan, awat haku duk panggey ceri tu manis. ha.. hampa p la tengok sendiri wajah dia kat sini. hadik dia pun comey... tapi sebab kan dia akak..akak mesti lah lebey dari adiknya. ngeee~




Dah minta izin dengan ceri..awal² lagik. tapi duk peram ja video nie. Sekarang baru tertunai. Alhamdulillah.


keputusannya.. syhhhhhhhh!!

Alhamdulillah... haku tersenarai juga antara pemenang No.1-No.3.
Semua hadiah tu haku dah tebus..
Sekarang On da way ke pangkuan haku. Menanti dengan penuh kesabaran.

pehni leh la..gaiya gaiya, gaiya, gaiya!!! Ammmahh...haipppp!


5 comments:

siti nurkhijah said...

tahniah.... best ar tgk video tu...

Amyna said...

terima kasey ct..:D

Solehah said...

tahniah la..dah lama tak menjoinkan diri dalam kontes2 ni..

hajarus said...

tahniah amyna ;d

Amyna said...

solehah~ terima kasey ya.. ha lau da contest join lah, mana tau da rezki :)

hajar~ terima kasey hajar :d

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...