Wednesday, May 4, 2011

Congratulation your booking is successfully =D

Baca sampai noktah terakhir ya kawan²..

Sebelum tu.. saya nak maklumkan yang saya belum preggy lagi, harap maklum ehh. Saya tak terjawab soalan² jongkong emas dari awak semua. jadi saya compile kan di sini yo.

Apa kata, Meh la pakat² berdoa. Kiranya uols berusaha berdoa dan saya pula terus berdoa dan berusaha tanpa putus asa. Ngee~~ Red Mummy dah tercapai hajat hati untuk berikan adik kepada gegirl & boboy. Alhamdulillah. Mana tahu berkat doa² kalian dimakhbul kan seperti RM. Lagipun setiap rezki itu datang dariNya yang maha mentadbir alam ini. Hanya Allah s.w.t yang lebih mengetahui setiap apa yang tersirat dan tersurat~~

MAS
MAS & AA... harga tiket AA murah just beza dalam RM10 gitu dengan MAS under pakej best deal.. TAPI harga AA itu belum campur tag, makan & bagasi segala. Dah campur tolak semua.. lu pikir la sendiri.

Tiket percutian saya ke kampung halaman dah selamat di booking... Bila tarikhnya tu, saya keep dulu ya. Nanti dah clear, baru saya cerita okeh. Kalau cerita sekarang, nanti ada pula kes permohonan cuti yang tak diluluskan. Ohh TIDAK! Minta simpang jauh². Harap sangat² cuti Mr.A diluluskan. Beliau tu susah mau cuti.. Moga semuanya dipermudahkan!


## terbayang² sudah kampung halaman sambil feeling² jumpa dengan geng KBU terutamnya Wanie Ghani. hehehe!

Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!

3 comments:

Unknown said...

amin.semoga dpt cuti nnti oke~

Unknown said...

yeah yeah yea,
org tue nak blk sini,
wanie pun x sabar jugak nak jumpa,
nak hug,amik gambar,berbual & byk lagi lah:)

Amyna said...

@Alinac: Ya insyaAllah :-)

@Wanie: hehehe! nanti apa² myna pasti riger wanie.. banyak kali balik tapi x dan nak p jumpa ^___^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...