Monday, November 21, 2011

Boleh tengok perlawanan akhir bola bersama².. Malaysia VS Indonesia yoo!

Hari ni Mr.A fly balik sini.... Dari Alor Setar utara nun..



Balik mai ke Tawau di bawah bayu.



Jadi malam nih bola la tengok perlawanan akhir bola bersama².. Tv di rumah pun akan mula mengeluarkan nada... masukkan slot kad sahaja.Kalau tak sunyi sepi Wooo! Nak menumpang rumah jiran.. Maluuu~~

Ada sebab yang saya tak dapat On tv... semuanya adalah kerana penyakit LUPA yang tak lekang dalam kamus hidup saya.. Ngee~~

Mr.A dah marah... tapi dah kesilapan saya sendiri terpaksa redha. Nasib juga ini tak melibatkan Mr.A.. kalau tak lagi haru. lagipun sepanjang balik dari cuti, saya pun bukan sentiasa ada di rumah.. banyak Outstation. Semalam saja yang ada masa nak duduk di rumah. Itupun blackout. Tak dapat On tv juga.. ternyata janji Allah itu indah, Ada hikmahnya apa yang terjadi...



Gambar ambil diFB Wanzie.

Boleh la tengok perlawanan sambil ditemani pengulas sukan yang tak berbayar... Ada² saja komen Mr.A nanti..saya boleh agak dah. well~~



Ini lah pengulas sukan saya yang tak berbayar... Just sediakan air sahaja untuk membasahi tekak. wakakaka!

Mr.A di jangka mendarat di bumi Tawau dalam Jam 5.00 petang. Jadik nanti lepas punch Out.. saya akan direct ke Airport jemput beliau... InsyaAllah ^___^




Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!










5 comments:

Unknown said...

selamat berjaya malaysia

Jericho said...

Malam ni ramai2 kita mengaum.. hehehe

Amyna said...

@Azam: InsyaAllah... harap² kita juara..

@Jerry: Plan nak mengaum di luar... tapi takut, mengaum dalam rumah saja la..

shahdiana said...

suka myna

mama aini said...

wah myna mesti suke ada teman nak tgk perlawanan bola tu..en.papa ni & mama kurang minat bola..jadi hanya tgk keputusan perlawanan siapa yg menang je..he2x..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...