Tuesday, November 1, 2011

Salam perpisahan 4 Azridin (240309 - 311011 )

Saya ada inform kan pasal perpindahan mantan bos unit dalam entry yang saya publish, before saya pulang ke konvokesyen gadis aktifast minggu lepas... ingat tak? tak ingat meh tengok SiNi.. saya just tempek satu keping gambar saja masa tu :-)

Ingat nak publish secepat yang mampu selapas balik konvo gadis tuh... tapi kepala hotak banyak menjalan kan fungsi, tambah² semalam punya kes... kalau nak tau, boleh la selak² entry yang dipublish semalam ehh...yang pastinya sakit hati saya ;p. tiada berperikemanusian Ohh.. Jaaatttttttt!

Hari nih pengganti mantan bos unit saya dah sampai... 1 November dah mula berugas di sini.. baru saya teringat yang saya masih berhutang entry. Banyak sebenarnya nak di bebel kan dekat sini.. ohh masa!!

Majlis perpisahan untuk Azri kami sepakat untuk buat awal seminggu sebelum beliau gerak bertugas di tempat baru. Azri bukan niat nak menghalau ko, tapi kekangan masa la kawan... itu sebab terlebih awal kami adakan majlis untuk ko.. Ko okay saja kan... ku tahu ko itu brutal punyal orang.. Jadi tiada hal.. ekekke.

So meh layan gambar² sepanjang majlis makan² kami pada 20 Oktober 2011 yang lepas..



Lepas punch out terus gerak ke 101 restaurant. keadaan sekeliling masih cerah.. tapi sekajap saja cerahnya... hampir jam 6 petang dah mula gelap. Well~~



Sebahagian menu yang dah selamat masuk ke dalam perut kami...



Opss! baca doa dulu... Andi tolong baca, kami meng Amin kan. Tapi kenapa yang di rai itu terlebih laju pula ehh. Ke tak mampu menahan sebak di dada... itu sebab tutup muka. hu hu hu!!



Masa untuk menjamah menu yang dihidangkan... Sungguh berselera semua nya. Alhamdulillah. Balik koje kan!



Menu yang terakhir... kek dan sate.. Masa nih masing² abdomen dah full. Jadi pakat² menapau... saya tapau kek. Sedapp! menyesal pula tapau sikit. Ehh.. terima kasih kepada kak lynn & kak aini.. Saya minta mereka yang tolong belikan kek.. takut tak sempat.. sebab masa saya pergi ambil sate, kakak tu baru nak membakar...

Alhamdulillah semua nya berjalan lancar~~



Antara kawan² sepakatan,kerjasama yang diberikan amat saya hargai... terima kasey banyak² ya uols ^__^


NotaSepintas: Azri selamat bertugas di tempat baru!!!



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...