Tuesday, October 25, 2011

dari Tawau ba ke Putrajaya erk... ahakss !!

hai readers...

Lama saya tak celoteh kat sinikan.. tak cukup masa loh nak berfoya² di sini. terima kasih kepada kawan² dan pembaca yang tak jemu² singgah ke sini walaupun tanpa celoteh terkini dari saya. terima kasih banyak², suka hampa ketat².



Seperti yang sedia maklum dalam entry sebelum ini, last week kan saya terlibat dengan kursus CompTiA.. Aloha kursus yang saya cakap menumpang tu. saya nak cukup kan syarat² yang ditetapkan untuk seorang penjawat awam.

Jadi menumpang la sebadan demi ilmu... Alhamdulillah saya berjaya ikuti walaupun dalam sepanjang tempoh kursus tu saya ada skip hari nya.. gara² aktiviti yang dianjurkan oleh opis "program derma darah". Saya skip dalam masa yang sama say naik juga jenguk² slide apa yang dorunk sedang didedahkan.. ikut dari jarak jauh. tak mau tertinggal ilmu katakan.. InsyaAllah ^___^.





Saya juga ada buat majlis untuk bos saya yang akan berpindah... Lepas saya cuti konvokesyen adik nih, naik ja koje, dah dapat bos baru.. huh! sedih lah part nih.malas nak sedih², saya kan tengah syeronok nak jumpa family... nanti² lah saya continue ya dan tempek gambar banyak². hehehe!

Hari ni saya akan fly ke semenanjung sana untuk sama² memeriah kan konvokesyen gadis aktifast tu. Dulu masa saya konvo gadis & Mr.A yang temankan... jadi ini masanya saya pula sama² memeriahkan untuk nya! win win situation gitu. hik3x.

Jam 5.55 nanti flight saya... Saya apply cuti rehat 2 hari sahaja. 27 hb dan 28hb. 29hb dah fly balik ke sini semula. Saya akan berkampung di Putrajaya bersama family. syeronoknya rasa dapat bertentang mata dengan family setelah sekian bulan.. expeciallay ratuhati. Selalu duk dengar suara saja, tentang mata pun melalui web cam.

Bukan setakat itu sahaja dapat tengok anak sepupu yang belum pernah bertentang mata sejak lahir. sekarang nih dah bersar Ooo... anak kakak ieta belum boleh lagi.. kita simpan niat itu balik cuti AidilAdha nanti pulak.. InsyaAllah.



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!






8 comments:

me suya said...

seronoknya kak myna dah balik.. syiok3

Unknown said...

merantau cari rezeki ke???

mana² pun blh

Amyna said...

hehehe... setelah sekian lama suya.. hik3x.

Amyna said...

@azam: iya.. dua² pun boleyyy.. di layan ba kalau ko.. hahaha!

deem said...

flight sy jam 7.10pm....lamanya lagi.....:(

mama aini said...

selamat kembali ke semenanjung..walaupun sekejap mesti gembira dpt jumpa keluarga tersayang..

Amyna said...

@deem: skrg mesti ko dah selamat sampai kan deem... :-)

Amyna said...

@Mama: Alhamdulillah mama... dah selamat sampai :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...