Wednesday, October 26, 2011

Selamat sampai ke destinasi sempena cuti hari depavali VS Konvokesyen

Alhamdulillah... saya dah selamat mendarat tadi, lebih kurang jam 9 settel semua. tunggu ambil bagasi segala...


Happy deepavali day

Besok kan deepavali day.. Jadi bekas makanan yang di sajikan pun deepa vali, 1 Malaysia. ^___^


Teruja yang amat syeronoks... Bila adik bagi tau, 2 biji kereta datang jemput saya di kLiA.. sesekali terasa pula seperti menyusahkan.. bila 2x fikir.. ala bukan selalu gadis aktifast nak jemput saya di kLiA... kalau eport kepala batas tu selalu dah kan? *ayatKijam* kahh kahh!

Saya boleh ja naik erl transit turun presint 9.. tapi dah ratuhati cakap nak ambil saya di eport, itu sebab saya angkut barang² arwah yang saya simpan untuk adik haikal. kesian adik haikal.. asyik² tanya ja... :-)

Orang pertama saya tentang mata adalah adik haikal... dia nampak saya keluar dari pintu, terus laju² menyapa saya, terkejut pun ada. Saya tak budget yang mereka semua akan tunggu depan² tu.. Ngee~~

Dah selesai bersalam dengan semua ahli konvoi..kami pakat² gerak nak ke parking kereta.. sepanjang perjalanan...saya pegang baby sepupu saya. 1st time kan tentang mata dengannya.
Sejak lahir baru sekarang dapat tentang mata :D.

Mulut nih gerak sama laju dengan kaki yang melangkah, last² gedebuk saya di atas penghujung escalator... malu sangat² wehhhh! sakit punya pasal...tak peduli dah. he3.

Nasib baby yang saya kendong sempat saya angkat dari terenyuk sama dalam gedebuk tu... nak elak punya pasal, vontot saya yang terhempas... sampai sekarang terasa lagi sakit nya, mungkin lebam. adesss!




Ada hikmahnya juga apa yang berlaku... kalau tak saya kena take over drive kereta. Dah jadi macam tu, mau tak mau...gadis aktifast mesti TerPaksa rela.. hahahaha!

Makanya... kami follow kereta sepupu saya selow2.. Barang² masuk bonet kereta depan tu separuh...Mujur mereka datang dua biji kereta.. kalau tak ada yang junjung bagasi :p


okeh la... sampai sini dulu perkongsian saya. Happy deepavali kepada kengkawan dan readers yang meraikannya.. happy & smile always~~





Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!







2 comments:

mama aini said...

selamat sampai kesemenanjung amyna..selamat bercuti juga.. :)

oya said...

wah selamat sudah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...