Wednesday, November 30, 2011

Warna warni Karnival jalur lebar 1Malaysia di Tawau

Aktiviti saya last week..

Maka nya minggu lepas.. saya tak da istilah cuti.. direct bertugas. Nasib baik isnin tu cuti sempena tahun baru islam.. boleh la melepaskan kepenatan di tilam dan bantal... hehehe!

Saya ditugaskan untuk KJL1M (Karnival Jalur Lebar 1Malaysia). Jalur lebar kan.. automatik Unit ICT terlibat.. actually ini tugas bos unit saya, disebabkan bos outstation.. bos serah kan kepada saya untuk handle... berkat pertolongan kengkawan di unit lain yang terlibat.. Alhamdulillah.. Akhirnya koje berjalan lancar hingga karnival tamat.

So meh la tengok serba ringkas warna warni sepanjang KJL1M berlangsung.. sambil tu saya mengomel ehh ^__^



Mascot Upin Ipin Lalu lalang ja di depan Booth kami.



1st day.. Mr.A follow saya ke booth. Kesian Mr.A lor, kebosanan di rumah... Sobb! Hari ke-2 stay di rumah saja. kalau ke sana pun tak selesa sebab tahap kepanasan yang melampau.. betul² panas woo...


YB Datuk Hj Tawfiq Datuk Hj Abu Bakar Titingan membuat lawatan ke booth kami.. Paling seronok sebab datuk cakap..ini kolej saya. ngee~~


Pihak MPT...


Pihak Jabatan Tenaga kerja.. Booth sebelah kanan kami saja.


pelajar sekolah prima bistari.. Jemputan khas dari pihak SKMM.. cikgu mengiring mereka yang inform saya.


so bergambar reramai depan booth...


bergambar juga dengan Upin Ipin... duk lalu lalang depan booth.. tangkap la sekejap. bergambar..ramai budak² tengok maskot upin ipin nih, mereka takut.. maybe sebab terlebih besar kot. selalu duk tengok di tv kecik ja kan!


Stanley pun ada..


Anggota ATM pun singgah ke booth kami.. berminat nak belajar kemahiran ya encik. silakan?



Pihak RTM pun turut menganjurkan aktiviti untuk menghiburkan pengunjung² karnival. Kami just hantar 1 wakil ja untuk Limbo rock. dapat tempat ke-2.. Jadi lah sekadar menghiburkan..

Hari ke-2 a.k.a hari terakhir...



Aktiviti tetpa berjalan seperti biasa.. cuma artis jemputan bertukar.


Artis Sabhi Saddi.. orang sandakan bah.

Masa pihak RTM duk temuramah live dengan dia.. kami di booth sebelah nih mencari lah detail nya.. Jalur lebar kan.. haha!. baru nak mengenali kata kau.. hahaha!



bersama DJ Tawau FM..



Ini antara booth² yang di pamerkan untuk pengunjung... Kepenatan amat.. huh! lagik berbaloi kalau menang Ipad ka, Blackberry ka... *mimpi saja*. Beli barang pun tidak tetiba nak menang cabutan bertuah... apa kes!!



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!


Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE ehh~~

4 comments:

mama aini said...

ehem..bzzznya myna & meriahnya karnival jalur lebar tu..he2x..

model pakaian muslim wanita said...

wow great post thanks.

Amyna said...

meriahhh... penat pun ya. penat sebab kena jemur dengan panas.. tekak kering.. huhuhu!!

model pakaian muslim wanita said...

salam kenal dari saya,,sukses yahh dengan post nya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...