Tuesday, November 29, 2011

Hari nie ulang tahun kelahiran Mr.A Looo~~

Selamat hari lahir sayang!!

Hari lahir ke-29 tahun pada tarikh 29 November 2011.

Semalam saya dah teringat nak wish.. tapi sengaja nak tunggu jam 12 malam...Last² tertidur dengan ayat tu.. Pagi tadi baru teringat balik. Elok lah time tu Mr.A dah drive menuju ke pangkalan sana.. Huhuhu!

Kalau saya call pun belum tentu Mr.A nak pick up.. Makanya saya text sahaja coz tak mau ganggu Mr.A.. Hmmm!

Bila dia dah reply... baru call bercinta cintun. teringat zaman bercanda dulu.. hahaha!




Ini design untuk tempahan hadiah tahun lepas.. sempena ulang tahun yang ke-28 tahun la kan.. tak kan 27 pulaks.. Kalau rajin nak membelek² entry lepas..dipersilakan.. itupun kalau blogspot tak spoi saya punya entry.. hehehe!


Saya tempah magic Mug dari ArtFever . Mr.A guna pakai sungguh. balik² minta buatkan teh panas, tak pun kopi panas... siap demand tuh "bancuh dalam gelas KITA". tau ayang! saya pun layan saja.bukan susah pun kan.. phewww~~

Hadiah tahun nih.. ha tunggu!!!

Mr.A ada minat satu gadget nih. tapi saya rasa macam tak mampu la... kalau duit tabung tu cukup.. saya buy. kalau tak.. simpan lagi ke tahun hadapan.. boleh beli bestSAR lagi... kann kan!


Selamat hari lahir sayang!!



Thanks you read
and support my writing. Please come again ya!!!





Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE~~

8 comments:

amal said...

happy birthday to him !!! :))

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Amyna..happy birthday tuk HB.Semoga pjg umur,murah rezeki & bahgia hingga ke akhir hayat.Aminnn

Amyna said...

@cik ina: terima kasih ya!!

@Azatie: wasalam, Amin.. InsyaAllah, terima kasih ya azatie :-)

alltimechah said...

haaa, tau dah apa dia. cer beli baru, yg lama bak mai sini. muehehe

Wanzi said...

Happy besday Mr. A... moga panjang umur....

Amyna said...

@Hanisah: Syhhh... kalau dah ada pengganti, yang lama di tolak² la ke sana.. InsyaAllah :-)

@Wanzie: Amin... terima kasih ya pren.

mama aini said...

hepi bezday buat mr.A..semuga dilindungi olh allah selama2nya !!!..amin..sweet sgt mug pic.myna & mr.A..semuga myna berbahagia hingga akhir hayat..

Amyna said...

Amin... InsyaAllah mama.

Terima kasih ya mama...hehehe!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...