Saturday, September 26, 2009

|| bAby mIzwAr hAikAL ||

Ok ok haku sambung cita umah k'su tue. Ewwaahhhh !!!

lps beraya ke umah fadli..kami bergegas laks ke umah
Sutriani a.k.a k'su, di kampung Pasir puteh. D Tawau yer..bukan
d kelantan nun..hi4.

Bersemangat haku nak g beraya ke umah k'su..coz haku nak jumpa
baby kesayangan haku...sejak di lahirkan haku belam sempat lagik
menatap wajah baby... Masa yang x mengizinkan.

akhirnya raya ke-6..baru tertunai niat haku ini. Alhamdulillah.



Tadaaa !! ini lah baby Muhammad Mizwar Haikal.
lahir pada 6 Julai 09.
CumiL kan..wahhh siap pandang lensa lagik.. cayang
sama kamu baby haikal.



baby bersama mama..tengok tue, nak jugak pandang lensa.
Eee...cayang sangat² sama kamu baby haikal.



Dengan haku kembali...ihikss !!
hati haku tersentuh sangat²..masa haku leka bermanja²
dengan baby... seperti yang di ceritakan k'su, haku yang dengar
pun macam nak cucuk jerk mulut doktor tue..
Memang x nafi...baby bernafas bukan seperti kanak² normal.
tapi..kehidupan seorang hamba itu bukan nya manusia yang
tentukan..



Ya Allah kau kurniakanlah kesihatan yang
baik untuk anak kecil ini. Tabahkanlah hati kedua² ibu bapa nya
dalam mengharungi ujian mu ini Ya Allah.
InsyaAllah dengan rahmatmu semuanya akan kembali normal.

Belum puas haku bermanja² dengan baby haikal... mama nya
datang dengan membawa menu untuk santapan kami.



haku yang berat hati..x berubah tempat dengan baby.
makan pun di temani baby haikal...

kami makan SOTO bugis. bugis lagik. Ramai kawan² haku
bangsa bugis...ekekkeke.



Perahan jus limau & lada..fuhhh membangkit selera
haku n da geng. geng tetap haku sure ada. ihikss!!

Cuma tambah famly Rizal..



Gambar isteri Rizal jerk ada..gambar rizal non ado.
keh keh keh !!



Geng tetap haku...Dympna. Luvly my prend.
ekekekke !!



Cantikkan..bukan kami yang cantik lorr,
tapi jambatan tue.

Jambatan ni kat sebelah umah k'su jerk. K'su cakap leh
tembus ke Tanjung Batu. x pasti la juga sbb haku lom
terjah lagik melalui ke situ.

p/s: 20 Oktober baby ada appoimnet ke IJN.



5 comments:

^aNgRiAni^ said...

rugi lak nda ikut gi umah sute bah myna...hehehehe mana tidak mak kak nur sibuk mo ke pasar...hehehehe anyway, mmg best kita beraya kan...meriah walaupun kita nda balik kampung...

AmyNa said...

yer k'nur....betul² meriah. semua juadah ada. ketupat, lemang pun ada...suka suka dan suka. yuhuuu!!!

Ayu said...

best nya tgk makanan bugis tu.. rasa apa ekk??

echah_syed said...

oic geng angriani pulak..dah malatup kan mak buyung tu :)

tahniah yani dpt baby boy.

........

salam kenal myna :)

combi tinggal kat tuaran.

AmyNa said...

ayu : x tahu nk komen cam na? pendek kata kena juga dgn selera myna..ihiksss!!!

combi : wsalam combi...ihikss, a'ah k'nur dah bersalin..myna pun lom g melawat lagik..baru balik dr jalan² kk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...