Sunday, September 6, 2009

|| pEnAt y00...cEwwAhh ! ||

huhuhu..haku nak semadikan kenangan haku bersama staf kebersihan opis haku. tanpa dorunk opis haku ntah apa kan jadik...Wallahulam. haku respect dengan tugas dorunk nie. lagipun dorunk nie x banyak hal bila di minta membantu...
Pendekkan cerita...dorunk ni pun banyak juga bantu haku...jika ada sebarang program & aktiviti di opis haku, pasti dorunk akan sedia membantu... ye la kan. nama pun staf kebersihan...tetapi terasa juga haku, bkn hape kekadang tenaga dorunk digunakan seperti untuk tenaga lelaki... angkat situ sana sini sinun atas bawah nun.

tapi hape kuasa haku nak halang itu ini... almaklumlah insan yang bernama wanita ni banyak sensitip nya. x elok jika pikul beban cam gitu. cewwahh pandai jerk haku kan..padahal haku ni buat jugaks...keh keh keh!!!!

picture di bawah nie di rakam kan untuk nak hilang kan suka duka semasa membuat persiapan tempat utk program itu hari...ponatttt yoooo!!





kunun ngah memikir la tue...nak create susunan tempat agar sesuai dengan program yang dijalankan. 2 orang mikir..2 lagik bergaya...huhuhu.



Ee..ehh ada juga kenangan dengan adik2 prktikal haku sesi Jan2009. 2 orang kat belakang tu (pomelyn & Iena). Dorunk nie student tempat haku berkhidmat...itu pasal lah dorunk ada....kalu adik2 dari "U" nun...nan adoooo la.... minggu nie ada lagik perpisahan dengan adik praktikal haku....halalalallaa sedey tetiba.



tengok...cumil kan staf kebersihan haku. bergaya no. 1 nie. kalu ndak perciya, kasi tunduk korunk nyer kepala... yesss!! betul kan.




2 comments:

fiyan parent's said...

minah..kakak ucapkan banyak2 terima kasih ya. kakak nda mgkn dapat balas apa yang telah dilakukan, tapi insyAllah, semuanya yang telah dilakukan itu akan mendapat GANJARAN YANG SETIMPALNYA DI SISI ALLAH..

AmyNa said...

yer akak...
ehh x pape akak..itu kan dah tugas kita. itu lah pentingnya kerjasama.
apapun Alhamdulillah syukur program berjalan dgn lancar...cacat cela sikit² tu biasa la...memang dh gitu gaya kalau majlis...klu x da cabaran x da la kenangan manis...ewaahhhhh!!!

akak pun berkorban juga..tinggal fiyan..dtg handle program...

tahun depan ada rezki kita buat lagik yer..kan haizam dah tanya ari tu...InsyaAllahh..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...