Tuesday, December 15, 2009

> i'm hErE.. <


yuhuuuu!! lama x hafdate yoo. bukan x nak hafdate, dah balik kampung nie buzy kalah orang ternama. sana sini kena g jenguk, x g jenguk doronk datang jenguk... kalau yang golongan veteran tu x kan lah kami nak tunggu dorunk jenguk haruslah kami yang g jenguk..isk isk zalim sangat tue.. Cuma ari ni jerk haku x keluar darpada kampng Mr.A.. itu pun keluar umah gaks. g umah saudara mara yang dekat ni. dorunk ada buat makan2 saudara mara. Di sana tadi haku leh kenal dengan adik beradik Mr.A yang haku x pernah jumpa... Satu persatu haku d kenalkan. Naik pusing kepala haku...

Mak haku pun ada call tadik, nak bawa haku g jalan2 kat alor setar..haku terpaksa tolak.. nak rest jerk kat umh. next next time puloks..kita x dapat jalan alor setar, jalan pekan k.nerang pun jadik lah mak.

Ari ahad tu haku balik kampung halaman. 1 malam haku d sana. Banyak urusan lagiks d umah Mr.A. Kenduri sana sini sinun. x kurang gaks yang nak tunang. Hurmm...hadik ipar haku pun nak tunang 25hb nie...hik hik hik.

Ari ahad tu gaks haku pergi tunaikan permintaan hadik haku. wahhhh!! haku berjalan berdua sahaja dengan hadik haku. sebelum pergi menunaikan permintaan hadik haku, harus pergi tunai kan permintaan rakan2 opish lama.. satu jalan juga kan. Mr.A puloks keluar dengan hadik lelaki haku atas urusan pembelian aset. . Terasa seperti bujang seketika... haks haks hakss!!




rindunya umah mak haku nie...huhuhu



Mode: next n3 mengisahkan permintaan hadik haku =D





2 comments:

shahdiana said...

lepas rindu sungguh ye..tapi kalau aktiviti banyak cenggitu memang lah letih myna....kena cuti panjang..apa ke aset yang nak dibelinya..beli rumah..tanah ....@ kete....misteri bebeno...

AmyNa said...

a'ah yana..lepas rindu satu persatu, minggu ni abiskan lawatan yang terdekat..alalala, aset untuk hari tua.. x dapat nak usaha sendirik, bagi hadik2 yg duk kat kampng usaha kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...