Friday, December 30, 2011

Salam perpisahan untuk Tn Haji Ahmad Zaini

Lebih kurang dalam 8 bulan lebih AyahAnda merangkap bos besar kami di sini. Kalau indon cakap kepala sekolah *PengaruhCeritaIndon*. Kalau Mr.A tengok nih mesti gelak dekat saya... Asyik² cerita indon.. ekekeke. Walaupun begitu tidak lah sampai saya melangggan indo pax tu. Celah mana mau tengok... balik koje hari pun dah gelap... hmm!



Sekajap saja kan Tn. Haji di sini, sudah dapat pindah balik semenanjung sana. Dalam tahun yang samakan, dapat pindah balik pun di negeri yang sama sebelum pindah ke sini. Alhamdulillah... dekat dengan keluarga. Terpancar keceriaan di wajah Tn. Haji..

Saya bertembung dengan Tn. Haji masa nak naik tangga..bukan main, senyuman tak lekang di bibir. Ceria benar!! Saya tumpang seronok saja lah. Kami nak balik Lumut sana entah bila tikanya... signal tak menyala lagi, so berkampung lah kat sini lagi.. Hurmm!



Tn haji langkah masuk sini, masa tu unit kami dalam proses pelupusan.. sempat lah Tn. Haji menyempurnakan majlis penyerahan Komputer yang di kategorikan sebagai pelupusan Hadiah. boleh jenguk² kat SiNi. terima kasih =D



Bergambar kenangan bersama². Ahli unit kami yang tak besar... Kecik ja... Apa yang penting kerjAaa SamAaa!! yes saya sorang ja isteri orang dalam unit tu.. yang lain² pun laki orang juga.. we he he~~

Tn Haji sekarang dah selamat sampai sana.. maybe dah start bertugas di tempat baru... Kolej Komuniti yang pernah menjadi sasaran saya... Last² tak jadi sebab saya dapat sambung study dan Mr.A kena pindah ke sini.. terus terbenam sasaran itu.. Apapun Tahniah Tn Haji... Selamat selamat semuanya!!!



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE ehh~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...