Sunday, July 8, 2012

Berkampung diPutrajaya 8-10 Julai 2012

Jam 3 nanti jadual flight saya ke kLiA..

Saya diarahkan untuk hadir ke latihan penggunaan Sistem Pengurusan Aset (SPA). Wakil untuk bahagian unit saya. dah nama sistem kan, so dorunk tolak satu bahagian untuk unit ICT.. Latihan ni akan dilaksanakan besok di HQ presint 5... Dengan ini saya akan berkampung sementara di Putrajaya selama 3 hari bermula jam 6 petang nanti... InsyaAllah ^__^



Kalau ikutkan dapat arahan lagi oleh bos unit.. untuk ke Sabak Bernam. ini pun penting untuk keselamatan laman web kami...10hb hingga 14hb. Kiranya saya continue terus dari putrajaya.

Mulanya saya terima tapi bila Mr.A cakap mungkin 10hb dia akan balik ke Tawau...ya mungkin baru.. MUNGKIN. Tapi saya yang excited lebih, terus saya bincang dengan bos semula.. bos paham. yess! saya tak jadi pergi ke Sabak Bernam nun...

Harap² Mr.A jadi lah balik 10hb... Jangan lah cuaca buruk.. dorunk naik charlie if tak silap la... Ya Allah izinkan perjalanan pulang suami saya... InsyaAllah, saya rindu nak tentang mata dengan imam saya...keh keh keh!!!

udangfreshtawaukampungindrasabah

Tadi pagi saya ada ke pasar tamu takada... Membeli udang fresh untuk sepupu saya di Putrajaya nun. Alang² nak ke sana kan... Mahal sikit harganya kalau nak dibandingkan dengan di perkampungan Indrasabah nun. Tapi kalau total balik.. lebih kurang sama saja.. tolak duit minyak plus tenaga. hik3x.

kalau tak salah ingatan saya, dari bulan 3 hari tu sepupu saya minta kirim belikan udang nih.. tapi time tu Ombak kuat, stok udang tiada.. sekarang tertunai sudah permintaan hatinya.. semalam sepupu call saya cakap hari ni baru nak p beli di pasar tamu, sebab pasar tamu Takada ni hari ahad saja buka.

Tadi dah call lagi saya kompem kan.. udang ADA... gembira dia.. ALhamdulillah. Adek Ida gembira.. kak myna pun turut sama gembira.. Kalau MakLang lijah a.k.a Mak adik Idah dapat join sekali berkampung lagik best... kan!!



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE ehh~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...