Tuesday, July 3, 2012

Makan brokbok di petang hari :D

Alhamdulillah....

Selamat sudah menghirup salah satu menu dari kaum bugis....kalau ada lada kicap lagik super sedappp!



Ini kali ke-2 saya buat entry pasal brokbok nih.. Kalau tak silap saya, yang 1st dulu saya ada publish resepi sekali... kalau rajin sila lah belek² sendiri... saya tak ingat dalam entry mana..

Mudah & simple saja... lebih kurang bubur nasi begitu... tapi ada lagi lah rempah rampai nya.. Macam jenis yang saya makan hari ni.. dia da letak daun kelor. Campuran² lain tu terpulang pada individu...


NotaSepintas: Jiran² ada minta saya buatkan bubur ayam...dorunk suka sangat. Alhamdulillah...tapi saya belum lagi ada kesempatan. Before puasa saya nak tunaikan.InsyaAllah... Harap di beri kelapangan~~



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE ehh~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...