Wednesday, July 4, 2012

Take time!!

Memafkan kesilapan hamba Allah yang lain adalah sesuatu yang sukar untuk di laksanakan bila hati tergores dalam sedalam dalam.. tetapi sebaliknya akan berlaku bila kita dapat memaafkan.. So seeloknya memohon maaf atas kesilapan kita dan memaafkan mereka yang melukakan hati kita...

MakAyah saya tak pernah hajar saya untuk biadap dengan orang lain, tapi saya sendiri akan hilang keadaban bila di perbodohkan sewenang²nya!!!!

Saya maaf kan kesilapan kamu.. tapi untuk menerima kamu seperti biasa mungkin ambil masa... saya cuba utk bekerjasama dengan kamu seperti dulu..Ya saya janji dengan diri saya..saya akan cuba!!!!

Andai perasaan ni tak dapat nak di bendung bila berdepan dengan kamu, saya harap kamu boleh faham... saya hamba Allah yang mempunyai hati dan perasaan. sama lah seperti kamu kan... So So soo... macam orang barat sebut... Take time!!!


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



Dah habis membaca..cukup lah dengan klik Button LIKE ehh~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...