Friday, July 27, 2012

Mesyuarat itu perbincangan

Salam Ramadhan hari ke-7 dan salam jumaat penghulu sekalian hari.. InsyaAllah ;-)

Hari ni masa agak pack untuk diri saya.. tadi pagi, seawal jam 8 dah ngadap metting J/Kuasa pilihanraya kampus Julai 2012.. Kalau ikut kan kata kawan, tak perlu masuk metting skip saja sebab saya nak kena gerak ke lawatan tapak untuk aktiviti kelab staf bulan Nov nanti. Dua² tu masa yang sama.. Jam 8. Why why!! bagi angah konpius ha!! Serba salah tau, sebab dua² tu amanah..


Tempat lawatan tapak hari ni.. Nanti ada kesempatan saya upload lagi gambar² lain.. cantik tau tempat ni.. tumbuhan menghijauu. Subhanallah.

Jadi awal pagi tadi saya tengok keadaan (usha line), geng² lawatan tiada lagi di depan lobby dan pemandu pun tak ready kenderaan. So selamat boleh jenguk² ke metting dulu.. Elok metting tu dekat penghujung sudah, baru dorunk call, cakap dah nak gerak... jadi dua² saya boleh join...Alhamdulillah Allah permudahkan urusan saya!! syukur~~

Nanti jam 2.30 ada lagi metting, ini untuk J/Kuasa perlaksan Program "Ihya Ramadhan".. Moga apa yang dirancang berjalan dengan sempurna.. InsyaAllah.



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!



JIKA ada akaun fesbuk, BOLEHlah klik Button LIKE ehh.. makaceh~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...