Tuesday, November 24, 2009

|| chEEsE crUst yummyyy ||

Lunch tadik selamat haku sempurnakan d sini !!! Memang tiada dalam rancangan untuk hari ni pun...tetiba sajorkk!!. gitu lah gaya nafsu kan. Alasan resepi baru.. Pada hal fuluss sudah masyuks, memang x dapat nak di bendung itu nafsu lah..





Lagipun kebetulan adik praktikal haku yang setia selama 6 bulan ini, bakal menamatkan latihan industri esok hari. Klu ikutkan hari jumaat 27 Nov 2009 nie last day.. Memandangkan tarikh 10 Zulhijjah jatuh pada hari last day tersebut.. Atas budi bicara bos haku.. hadik manis sorang ni d beri kebenaran untuk cuti awal. Klu ikut kan esok x nak datang dah nie, tapi pembentangan projek belum d laksanakan lagik.. Esok hari kena la turun yer hadik manis.
Klu x..Zeroo to biroooooooo, nehe pol rakhhh!! akak x tahu.. melutut lah dengan bos yer.



Tinggal lah dua orang jerk lagik yang harus haku bantu..InsyaAllah. mcm biasa lah hadik manis yer, kalu x tahu tanya.. jangan x tahu buat² tahu..x kesudah lah jadiknya...



Uihhh...gumukss + montel gitu ehhh. Penuhh dengan cheese, x tahan lagik. ada udang crunchy n nice bertaburan kat atas nun..yummy3x.





mode: Yang patah tumbuh, yang hilang berganti, kau telah jauh bersama hala tujumu dear..Moga rahmat ilahi sentiasa dengan mu walau d mana pun jua...



6 comments:

rosma said...

cedap nyer pizza tuh..lame dh xp pizza hut.huhuhu..selamat hari raye...

AmyNa said...

ihikss... yer terima kasih. rosma slmt hari raya juga utk mu & moga bergmnbira d hari mulia. :D

Arief Arf said...

wah..
sedapnye..
lapar plak tgk..
aaa

AmyNa said...

hehhehe... buley d dapati d restoran pizza yg berhmpiran dgn anda.. wahhh!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah sedapnya..makan pizza yang baru tue..huhu baru nak ajak en asben makan jugak...huhhuhu...jeles la tengok myna dah makan..

AmyNa said...

purple...
hurmm..sedap mmg sedap. hehhehe. purple g mkan dlu yer, nnti hafdate. sana bestt bnyk restoran francais..sini kurang lorr..ciput puii.sob4.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...