Tuesday, November 24, 2009

|| nUff vs dApAtwAng ||

skrg haku lebey teruja dengan nuffnang, segala bagai expesely
faceb00k haku dah tinggal² kan. tinggalkan sekejap jerk :p.
Haku ngah study segala mcm ttg nuff nie..uihh bestt uolss. d
tambah lagik haku dapat link dengan nuffnang team...lagik
menjadik la keterujaan haku tuh :p.

Buat koje hakiki pun teringat ke nuffnang, apa sudah jadik.
hahaha
. jadik la hapa pun kan. yang penting klik klik masyukss
$$$. Klik dapatwang, dapat komisen. Wahh mcm tamak pun
hada. Ha feduliksss...:p

Klu uols perasan kan dalam teratak amyna skrg ada banner
Jom sertai nuffnang team, bekelip² sesedia. Ermmm..kepada
semuaa readers haku, expeselly geng² RATUHATI..meh²
kita memeriahkan klik² nuffnang. Uols buleyy regster link
d sini yer. Segala bagai syarat leh rujuk d situ juga yer.. Apa
yang penting KERJASAMA, wonderpats :D


2 comments:

shahdiana said...

myna..inilah yang yana maksudkan..cara nak dapat wang ngan nuffnang ni..tapi sebab takde sapa nak jengah blog camaner nak dapat wangnya...myna jadik cikgu yana boleh..tengok blog myna ni meriah jek...

AmyNa said...

hehehe..okies yana. sama² lah kita bantu membantu, d samping kita belajar..

actually myna pun baru gaks nk menjinak² kan diri dlm nuff..tadik myna dah g blog yana..nuff d sana pun tido juga, tgh hari la katakan..x apa. chaiyok² yana...ihiksss!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...