Tuesday, November 3, 2009

|| tAg 1-30 kElly ||

dah terlanjur haku layan blog.. haku pun hamik kesempatan lah ziarah² ke blog sahabatku. sekali jumpa puloks tag dari kelly....baik haku buat sebelum tertunggak.ewaahhhhh !!


lagipun sekarang nie time rest.. nak tengok koje d meja tu, halamakk mode ilang ohh..mata pun dan dan tu jugaks nak pejam.hurmmm. kalu ngadap pc nie, buley puloks terjegil..:D makanya x da hal lah kiranya nak menjawab. ecehh cehh. bukan hapa sekurangnya blogger n readers haku x da lah busan singgah sini.. yer x?


mak dato nenek ku, banyak nya soalan. x pape rileksss..layannn. jom tengok soalan 1st dolu. pehtu ikut urutan sampai abis...keh keh keh !! Mesti mula dengan no.1 kan, x kan terus no 30...Miahahahha.

01- Bekas kekasih saya adalah :
Aisehh...mau bekas ke? nape x 1st..klu 1st opcos Mr.A lorr. bekas pun yer jugak. heheheh.

02- saya sedang mendengar :
suara² kawan berbincang tetang program fmly day 09.

03- Mungkin saya patut :
Buatkan taklimat lagik untuk perlantikan AJK perlaksana.

04- Saya suka :
kalau program ni memenuhi+memuaskan hati semua pegawai n fmly...insyaAllah.

05- Sahabat-sahabat baik saya :
semua teman adalah sahabat saya...sahabat baik adalah Mr.A...

06- Saya tak faham :
Bila ada yang query x nak join program...jadik apa ke hal nya yoo.

07- saya kehilangan :
Masa yang telah berlalu. Kalau lah saya bertindak dari bulan 6 dolu, sure sekarang nie saya x perlu terkocoh² sana sini...saya juga kehilangan perasaan rajin untuk buat partition HDD Dr. suhaimi n format pc Pn. Sutriani. help help help.

08- Ramai yang berkata:
Sempat ke nak handle semua nie.

09- Makna nama saya :
Lemah lembut..itu jerk saya tahu.

10- CINTA itu adalah :
Buta... hanya diri sendiri yang dapat mentafsirkan dengan lebey jelas.huhuhu.

11- Di suatu tempat seseorang :
Sedang enak menjamu selera. time rest kannn...haku jerk ngadap sini.

12-Saya akan cuba :
Lakukan yang terbaik untuk program hari keluarga bulan disember nie.

13- Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Kita akan kecapi nikmat kehidupan hingga ke ahkir hayat yer Mr.A..InsyaAllah.

14- Telefon bimbit saya :
Mr.A gantikan yang baru..on da spot. Yang lama hilang, kesilapan sendiri juga. Almaklumlah lemah lembut katakan....sila lah muntah..wokayyyyy.

15- Bila saya terjaga dari tidur :
Syukur Alhamdulillah..

16- Saya paling meluat apabila :
orang menyatakan dalam bahasa yang kias².

17- Pesta/Parti adalah:
Jamuan makan minum yang dilakukan untuk meraikan sesuatu. ihiksss !!

18- Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Proboscis Monkeys d Lok Kawi Wildlife Park. Comeyyyy hidung nya unik. suka noksss!!

19- Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
20-25 thn..

20- Hari ini :
fuhhhh...mcm² dalam kepala nak setle. tanggungjawab yoo.

21- Malam ini saya akan :
Masak, makan sendiri, tengok bisnes, on Call dengan Mr.A dan terus tidur.

22- Esok pula saya akan :
Datang opis, mulakan koje dengan hati yang ikhlas.InsyaAllah.

23- Saya betul-betul inginkan :
kehadiran permata hati..Ya Allah kurniakan lah rezki itu kepada kami. Sebagai pengubat rindu, d kala hati meruntun kerinduan kepada Mr.A.

24- Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Alhamdulillah...jerawat dah mula kurang. itu la gatal nak tukar produk sangat. hambikk fadan muka.ha4.

25- Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Membeli belah...


26- Makan barat atau jepun :
Mana yang terhidang itu yang di jamah, janji halal ohh.

27- Bilik yang terang atau gelap:
dua² suka...x kesah lah.

28- Makanan segera adalah :
Makanan yang di packing, ringkas, mudah dan cepat dihidangkan.

29- Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
hati² yer sayang...ayang d hati sayang selalu. luving u.

30- Tag ni datang dari :
Geng Ratu hati mama kelly.

Tag dipanjangkan kepada :
a) mhafizrahim
b) Semalu sk (mar)
b) Ashizan

itu jerk dolu.. buat yer kwn². hi4.







[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl3.glitter-graphics.net/pub/676/676893mbyjz0heqy.gif[/img][/url]






2 comments:

kelly910 said...

wah... baguslah myna ni cepat siapkan homework ye.. kelly doakan apa yang myna impikan akan tercapai .. thanx coz sudi meluangkan masa buat tag ni..

AmyNa said...

ekekkeke...ur welkam kelly. mOga persahabtan kita terus kekal berpanjangan. terima kasih bnyak2 juga sudi tag myna...ihikss!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...