Monday, October 8, 2012

Adib Harraz bakal jadi seorang abang!!


Syukur Alhamdulillah....

Akak saya preggy lagi... semalam beliau dah confirm kan dengan saya... Syukur Alhamdulillah. Usia kandungan dalam 5 minggu... Tak lama Adib Harraz akan jadi abang... yeayy yeayy! Adib kalau mama garang.. meh sini, teman MakNgah... PakNgah kan selalu Outstation... ;-)

Adib Harraz dan mama... Kopipes dari facebook mama....

Pada kak ieta.. hang jaga kandungan baik² na.... Pehtu selalu la doa² untuk kami juga.. Moga rezeki itu hadir untuk keluarga Amyna. Doa ibu² mengandung nih..senang di makhbulkan... betul tak? Wallah hu'alam... Kalau lah kita duduk dekat... boleh ku pinjam Adib buat teman kan.. Tapi apakandaya.. syok sendiri saja la macam yang kita duk sembang menyembang..... kih kih kih~~

Opss!! Tahniah untuk mama dan papa adib... tahniah juga untuk MakAyah saya... akan dapat cucu kandung yang ke- 3...InsyaAllah >.<



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!


JIKA ada akaun FaceB00k, BOLEHLah share & klik Button LIKE ehh.. makaceh.....

4 comments:

akak comot said...

tahniah...brp umur adib skrg ni myna

Amyna said...

tak silap myna 1 tahun 3 bulan mcm tu... ;-)

Zura@Iwan said...

tahniah utk kakak Amyna....

umor kakak brp? adib muda lg ek?

Amyna said...

kakak tua setahun saja dari myna... dia duk kat bayan lepas tu... Adib setahun lebih dah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...