Saturday, October 6, 2012

Woww!! Dengan Xpax berpeluang menang RM10,000 setiap hari..




Ya dengan Xpax kita berpeluang untuk menang hadiah bernilai RM 10,000 dalam kempem Whatchuwant yang dianjurkan.. Whatchuwant kini kembali untuk pusingan ke-2 dengan pelbagai kejutan untuk ahli Xpax. Sangat² menarik tertarik kennnnn~~

Sebelum tu... sebagai pengenalan, sila tengok dulu Video di bawah nih ya... Warming Up!!



Hadiah keseluruhan bernilai RM10,000 ini disediakan setiap hari secara eksklusif untuk ahli Xpax... Ingat tu...Setiap hari hadiah ini disediakan okeh! Di bawah adalah antara hadiah² yang dimaksudkan.


Terdiri daripada Gadget² seperti Samsung 40” Full HD LED TV, the Pioneer Blu-Ray Front Surround System, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy Tab 2 7.0" dan Nikon Coolpix Waterproof AW100! Menarik tertarik jantung hati kan!


Cara nya mudah, dengan hanya dail *128# dan ikut step yang dinyatakan... So tunggu apa lagi rebut lah peluang yang ada ini..


Dalam kempem Xpax Whatchuwant kita di beri pilihan untuk pek seperti di atas ini, mengikut keperluan kita sendiri. . Setiap pek ini mempunyai fungsi tersendiri. Maklumat lanjut tentang pack ini dan pendaftaran anda boleh rujuk http://xpax.com.my/whatchuwant .

Selesai untuk modul melanggan/mendaftar Whatchuwant, dah boleh enjoyy dengan pek pilihan masing²... Enjoyyy!!


Selain itu, kita bukan sahaja di beri peluang memenangi hadiah² gadget seperti yang dinyatakan di atas tetapi ada satu lagi peluang istimewa lain yang menanti iaitu MTV Pimp My Ride. Ia di kenali sebagai "Surprise Day" di mana kita akan di beri peluang untuk melakukan perubahan sepenuhnya kepada kenderaan kita (My Ride).

Sepanjang kempem Whatchuwant berlangsung, pemenang harian akan diumumkan di xpax.com.my . Jadi sila pastikan anda berkunjung ke sana untuk merebut peluang istimewa "Surprise Day" tersebut okeh.

Berminat nak join contest nih.. boleh rujuk blog Nuffnang. Satu peluang baik untuk kita semua... Semoga kita sama² berjaya! * hadiah disediakan setiap hari kan*...So ambil lah peluang ini....


Ohh ya.. ini kenderaan yang saya dan suami guna untuk bergerak setiap hari ke sana ke mari terutamanya ke pejabat.. Pepel nih ada nama timangannya... saya bahasakan dia sebagai "Mish Pepel" berikutan nama pemilik Mish Pepell adalah suami saya. itu sebab saya letak Mish a.k.a miss.. Boleh la kan!

Saya sayang Mish Pepel sebab dia banyak melahirkan kenangan antara saya dan abang... Kami memiliki Mish Pepel semasa kami dalam tempoh bertunang... Kini hampir 7 tahun Mish Pepel bersama kami.. Alhamdulillah... Pelbagai kenangan, pelbagai rasa terukir bersama Mish Pepel... Pelbagai rasa terukir (7 tahun kan) kerana sekarang nih Mish Pepel semakin menunjukkan perangai manjanya sehingga pemiliknya pun bingung..tidak tahu apa yang tak kena.... hantar workshop sihat pulak dia. Hmmmmm~~

Kalau lah saya di beri peluang untuk mengubahsuai Mish Pepel... Rasa nak saja saya tukar enjin nya... tak payah pakai campro lagi... elektronik sangat kan hingga saya sendiri bingung memikir apa masalah sebenarnya.. Tukar lah pakai enjin yang elok dan memberi kerjasama yang baik kepada tuannya... Untuk Part body Mish Pepel... saya nak tambah skirting biar nampak macam kereta mewah a.k.a Import.. Jangan tak tau...kereta Proton boleh nampak macam mitsubishi lancer ohh....wowwww!! Verangan lebih nampak... Kahh kah kah!! .  

Nuffnang dan Xpax mesti pilih saya sebagai pemenang peraduan ini kerana saya memang nak menang... Nak Nak nakkkkkkk!!! Harap ada rezeki untuk saya... InsyaAllah >.<




Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!
 


JIKA ada akaun FaceB00k, BOLEHLah share & klik Button LIKE ehh.. makaceh.....

1 comment:

Anonymous said...

If some one wants expert view about running a blog then i recommend him/her to pay a quick visit this blog, Keep up the good work.


Here is my weblog How to discover gynecomastiain early stages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...