Friday, September 9, 2011

Alhamdulillah... Selamat pengantin baru Erna ^__^



Alhamdulillah.... baru balik dari majlis akad nikah opismate saya. Saya pergi dengan rakan² yang sempat di ajak sahaja. Hari nih kan jumaat, rest nya pun awal... Staf pun ramai yang dah keluar. Masa awal tadi saya pergi puspakom, uruskan maklumat kejayaan pelajar untuk di hantar kepada pihak JPKK. Jadi mana kawan² yang ada itu lah yang saya bawa....

Sekali balik tadi... ada pula kawan yang mau ikut. Mahap banyak² ya, tidak apa... besok pergi rumah erna ya... dia sanding besok. Tema pink colour =D.



09.09.2011... Ini sulaman tuala untuk pihak lelaki. Picca ini sengaja di kasi pencahayaan begitu...

Picca² semasa kejadian masih semart lagi dalam memory card tuh... nak tranfer pun terpostpone lagik.Sekarang bereskan dulu, tranfer picca dari canon untuk pihak JPKK.. Yang nikon nih letak sebelah sat...

Sabaq na... tengok malam nanti.. kalau saya sempat saya publish di sini ya... sabar menanti... InsyaAllah ^___^.


NotaSejemput: Syeronok tengok majlis akad nikah tadi... Tersenyum sepanjang masa, nak pula sini adab nya berbeza dengan adab saya di semenanjung sana... memang syok lah.. Mr.A i need u... tetiba~~~


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!






2 comments:

mama aini said...

selamat pengantin baru buar Erna..semuga berbahagia hinggaakhir hayat...amin..ha2x...tetiba la pulak ada org tu windu ngan mr a dia..hikk2x..sori amyna..mama baru balik rumah..

Amyna said...

hehehe... kehangatan asmara terus mencanak mak.. best dengaq dorunk akad... adab resam upacara membatalkan air sembahnyag dorunk pun lain... Unik~~

Terima kasih mama...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...