Saturday, September 10, 2011

Home Made Carrot Susu di petang Hari.. Jom Minum~~

Selamat petang kawan²....

Alhamdulillah...selesai ke majlis persandingan opismate saya untuk hari ini.. Besok ada dua lagi undangan yang saya terima, perkahwinan dan open house raya. Balik dari rumah pengantin tadi, saya teman Mr.A riki² barang... jeng jeng jeng! kalau kompem jadi saya publish di sini barang nya ehh.. InsyaAllah ^___^.

Dah petang² cam gini... masing² melayan kehendak selera la kan. Saya mengadap lappy & Mr.A bersenam di dapur... tertukar sudah antar kami. hahahaha!

Masa saya duk mentranfer picca² Erna & Man tuh, Mr.A mai hantar se'Mug Carrot susu... Dekat saya seMug saja.. dekat dirinya SeJug okeh. Terbaikkkk~~



Terima kasih daun keladi... Nanti lain kali bersenam lah lagi...Sayang kan rojinnnn~~




Picca Erna & Man selepas selesai di ijab kabul... Picca yang lain²Nya akan menyusur... Saya tengah mengelas tak siap lagi... Demi tatapan rakan² yang kenal erna.. saya publish sekeping dulu ehh! Harap bersabar~~



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!




6 comments:

Amie said...

memang berkhasiat air carrot tu... menyihatkan dan lazat! selamat pengantin baru untuk pasangan yang sedang berbahagia itu ye....

Amyna said...

Alhamdulillah.. terima kasih ya amie. Kalau Mr.A baca nanti, kembang semua yang kuncup... wakakaka!!

MaMa AiNi said...

hikk2x...suami mithali..encik hb mama pulak,selalu arahkan mama je..ha2x..cantik pengantin ni..sekali lagi dr mama selamat pengantin baru buat aina..semuga berbahagia selalu..

Amyna said...

Mr.A kasi upah mungkin mama... Kepenatan mengikut beliau tawaf bandar servay barang yang diidamkan... hehehe!

Terima kasih mama... ^__^

Ninie said...

Selamat berbahagia utk pengatin lawa tu ek...Hehe..ninie dh follow amyna..follow balik ek. Nanti amek doodle biru kt blog ninie, klik je header free doodles. =)

Amyna said...

Terima kasih ninie... Hepy blogging ya. Dah tengok doodles somel2 belaka...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...