Friday, September 30, 2011

Gadget saya dipenghujung september 2011

Syukur Alhamdulillah.....

Wish list ini dah tertunai, walaupun masih ada yang tersusun menanti harinya... Usaha myna dan terus berusaha... Biar lambat asal memiliki apa yang dihajati...

Hidup mesti ada Matlamat. Jadi setiap malam sebelum tidur,anda perlu menetapkan satu matlamat di dalam minda dan menguatkannya dari hari ke hari.. InsyaAllah.


Ini pun salah satu wish list yang masih menanti tika dan waktunya!!

Ada kengkawan saya yang tidak percaya... tolonglah percaya, saya belum lagi berjaya memiliki ini. Just menumpang kasih dengan gadget kengkawan yang baik hati. Please please please believe Me! =D.

Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.



Ia saya gembira memiliki gadget² ini... miliki pun dalam keadaan yang tidak disangka.. Mungkin ini takdirnya.. Saya terima ini semua pastinya dengan senyuman melebaQ. Tambah² pula adik pompuan saya yang aktifast tu nak konvo nanti...sedikit sebanyak boleh lah saya memenuhi hasrat hatinya. Alhamdulillah.



Tersentuh hati pabila tuan empunya gadget menyatakan "sebolehnya mahu lens nih jatuh ke tangan saya!" Beliau jual pun jauh lebih murah berbanding harga diluar. 2 unit lens pulak tu... Kira harga kawan² gitu. #TDDMKA

Terima kasih ya Allah dengan rezeki sebegini. Kepada Ex-Owner lens ini, terima kasih banyak² ehh.Niat kamu untuk saya mendalami ilmu fotographer akan saya cuba gilapkan.InsyaAllah. Terdapat banyak kemungkinan untuk gagal kerana kejayaan hanya boleh dicapai dengan satu perkara iaitu USAHA.



NotaSepintas: Payment pun belum clear lagi...tunggu duit saya masuk ke akaun, tapi beliau tak kesah! terima kasih sekali lagi kawan! toleransiMu dikenang!!

p/s: 300911500


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!!






2 comments:

alltimechah said...

ohh ada 2. satu untuk saya, satu untuk kamu. kan kan kan :D

Amyna said...

Pandainya!!!
anak sapa nih... ekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...