Wednesday, February 16, 2011

AA botak... hehehe!!



Fokus dekat budak yang tidak berbaju tu yea.. Kepala dah botak. Budak² kicik nih kan.. bila di potong rambut mesti nampak macam makin besar jerk kan.. Macam nak cubit² dan gigit jerk...Geramssss!!

Tak apa AA... MakNgah dah belikan baju baru untuk AA.. Nanti kan kedatangan nya ke tangan tok yea... Nanti AA pakai tangkap gambar na.. pehtu kita WebCam sama². MakNgah nak tengok.. Miss u a lot sayang!!!!!

Mode: Rindu AA... rindu sangat². Dekat Mr.A pun berganda² rindu... hik3x.


~~ Sayang @myn@ ~~

7 comments:

Amiizaa2001 said...

alalallala tomei & tembam...auntie geram nak kisssss:)

ieda said...

ekekekke cute sgt2 .. anak2 akak x merasa di botakkan x tahu kenapa :)

Cik Wanie said...

wpun botak tapi ttp cute okeh:)
hihihihi

Amyna said...

@Aimiza: Ha.. sama la kita.. myna tengok pun geramss!! rasa nak picit2.

Amyna said...

@ieda: Ooo... AA botak ni pun myna tak tau sebab apa... tapi nampak makin tembam dia.. hehehe!!

Amyna said...

@Wanie: Iya itu myna sokong.. comel~~

Mohamadazhan hjDesa said...

kocik2 men pesbuuk yo..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...