Thursday, February 10, 2011

Nasib baik...

Ya nasib baik internet di opish baru saya nih baik sahaja hari ini.. Selalu pandai vangang² juga if ada student atau staf melayari internet di sebelah sana² nun.. saya pun tak faham kenapa mesti terganggu.. ;p

kadang² malas nak tegur student ni... dorunk kan dah besar panjang.. cakap sepatah. seratus patah dia kasi kita balik.. hmm! Tapi kalau terpaksa sangat.. sure saya mengeluarkan taring power rangers (ayat deem) saya.. mana tak nya kalau staf di sebelah sana nun complain.. daripada makan dalam... baik saya keluarkan kuasa taring yang ada.. ahakss! Kalau tiada staf complain saya biarkan sahaja.. Saya on9 guna berukband sendiri...

Opis lama dulu line internet tiada masalah sangat, coz saya boleh tarik wireless dari kedai uncle sebelah.. dah pindah opish baru ni... nak tarik dari mana... jauh noks..

Hari ni saya ada 4 unit komputer yang perlu di downgrade ke XP. jenuh juga nak match kan driver coz driver yang sedia ada tu untuk vista.. Macam saya kata dari awal tadi.. nasib baik line sini sangat clear - LINE CLEAR~~ Walaupun tak selaju monorail... boleh la juga pelan² kayuh..



Hari ni saya terpaksa rekod dulu laporan yang ada, dan ada juga saya menolak kerja² hakiki.. mahap ya staf auto.. nanti saya p setelkan... InsyaAllah.. Ada juga permintaan staf yang urgent nak saya merawat lappy mereka.. Saya bukan tak boleh buat serentak.. tapi saya tak jamin sebab kepala hotak saya duk serabut dengan 4 unit PC ni.. Staf itu pula nak pakai urgent selewat²nya petang ni dia mahu siap.. hmm! memang saya tak jamin.. kang nanti tak dapat siap.. tak pasal² kena marah... marah tak apa, kalau kena maki..Euwww. :-(

*Saya maki dia baliks... hahahaha!!


~~ Sayang @myn@ ~~

3 comments:

deem said...

cakap sepatah seratus patah dia kasi kita balik....ya i like the word.tahniah fren sebab dapat nasib yang baik ni....


*komen ntah apa2 kak...tgh susun atur nafas yng berterabur sebentar tadi...huh...*

Amyna said...

tenang saja ko sana... Tak ada apa² lah.. yang penting yakin pada kebolehan diri...u can do it :-)

ammboi said...

betul tu...yakin!

Lawak Laki Bini : Isteri Yang Dingin (Nikah SX)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...