Tuesday, February 15, 2011

Mereka di tepi sawah padi yang menghijau.. bestnya!!

Kebetulan tadi Mr.A minta saya tranfer kan semua picca modified kereta yang telah di muat turun ke dalam henset beliau.. Alang² henset dah terconnet ke lappy saya.. saya geledah lah semua picca² yang tersimpan di dalam henset beliau... Tupp tupp!! saya terjumpa picca mereka berdua bergaya di sawah padi nan hijau nih... lalalalala~~

sawah padi bendang raja

Picca nih dah lama tersimpan di dalam henset beliau... Kira stok tahun lepas punya lah.. Masa kami sama² balik bercuti di kampung hari tu. No wonder lah saya tak jumpa picca nih.. rupanya tersimpan rapi di dalam henset beliau..



Bukan main mereka berdua bergaya.. dua orang pun jadi koje, abang snap picca adik, adik snap picca abang... Macam mana lah reaksi mereka berdua ketika ni kan.. Mesti mulut budak kecik nih.. "Abang mai cheq ambil gambaq abang pula".



Saya tidak terlibat dalam slot nih coz masa nih saya dan ratuhati bergerak ke PERLIS untuk menghantar adik bongsu saya yang ke-2 balik ke Politeknik..



Mr.A tidak ikut saya ke perlis sebab beliau nak ke pekan untuk gunting rambut.. Adik saya yang paling kecik nih pun tak ikut sebab Mr.A tak join katanya. Bila Mr.A ada di rumah, begitulah dia..melekat jerk dengan Mr.A.. Elok juga dia tak ikut kami.. Boleh juga teman Mr.A ke pekan dan gunting rambutnya sekali.. Lagipun sekolah dah nak berbuka tidak lama lagi.. Sangat² syesyuai~~



Gaya mereka pun banyak yang hampir sama.. Ambil gambar abang duduk, sat g ambil gambaq adik pun duduk juga.. heh!



Akhirnya entry ni di tutup dengan gambar merempit dari adik bongsu saya.. merempit lah konon.. sapa hajaq nih ha.. kerat kaki kot.. :p

Mode: Bestnya kalau hari cuti begini duduk di kampug.. Ohh kampungKu... Rinduuu~~


~~ Sayang @myn@ ~~



7 comments:

Gieyana said...

pic last tue mmg kelakar..posing sempoi jer si adik..:D

hanisahhamid said...

haha memang haikal boleh jado photogeraper lah, abg amir lak jadi model. huh ! semart habes lah

Cik Bib said...

alo....kampong aye takde sawah padi.jelez nih....

munna said...

sejuk je mata memandang tengok sawah padi tu.. amboi!! posing merempit tu yg bahaya...

Amyna said...

@KakGie: Ha.... kalau dia duk buat macam tu kat atas jalan raya..Memang nak kena kerat kaki...

@Nisah: Depa dua pun jadi koje... Masa nie hang duk di sana nun.. kalau hanag ada.. mesti hang yang kena p antaq mekteQ.. kann kan!

Amyna said...

@cikbib:Alalalala~~ p la jenjalan ke kampung myna...sepanjang jalan nak ke kampung pun banyak sawah padi..

@Munna:Itu la kan.. sejuk jerk memandang sawah.. tapi tak sejuk pandang posing dak tecik tu... ahakss!!

hanisahhamid said...

hee~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...