Thursday, February 3, 2011

Teringin koeyteow sup puloks!!

Semuanya angkara terlelap di siang hari...

Cuaca petang tadi, sangat² mengundang kelopak mata saya untuk pejam....tambah² puloks hujan sesaja.. Nak keluar malas.. boring juga seharian di rumah.. sms dengan Mr.A.. tak boleh lama². Mr.A ngah duty.. mengganggu Mr.A saja.. Ada juga saya memeriahkan suasana di alam maya..tapi lama kelamaan kelopak mata saya semakin beratttt dan berat.. -dibuai lena selama 1 jam lebih* hehehe!!

Terjaga dari tidur.. perut saya nih turut menyambut pembukaan kelopak mata saya.. dalam kepala hotak nih terlintas nak makan koeyteow sup.. *tetiba sahaja*. Jenguk² dalam peti.. ayam ada dan sayur pun ada. paling penting koeyteow tu.. nasib ada..lebihan saya goreng untuk Mr.A pagi semalam..itu semua sudah memadai untuk melengkapkan menu koeyteow sup yang saya idamkan....tapi tak da lah sempurna seperti di kedai nun..



See.. kan saya dah cakap simple sahaja.. Alhamdulillah dapat juga memenuhi permintaan selera saya yang memuncak tadi.. hahaha!! sekarang dah licin.. saya masak sikit sahaja~~

Mode: selalu marah Mr.A yang susah nak makan nasi.. nampaknya saya pun sama.. tak da selera pula nak makan nasi bila tinggal sorang². huhuhu!!


~~ Sayang @myn@ ~~

5 comments:

naqiah said...

kue teow sup kat kuantan terminal memang sedap!!! waa...

: husna : said...

sodapnya!!

Amyna said...

@Naqiah: Ya betul tu..sungguh marvelouse.. dulu masa study di sana.. sebelum naik bas balik kampung, p pekena dulu.. hehehe!!

Amyna said...

@Husna: Alhamdulillah.. cukuplah nak memenuhi impian tekak ni.. hi3.

AiDa AzRyN said...

hehe.. aida xberap gemar sgt koew teow sup.. aida lbh suka koew teow goreng.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...