Monday, June 20, 2011

Microsoft work word pula dah..

Penemuan terbaru untuk saya hari ini... perisian microsoft work word (mww)selalu duk dengar microsoft work saja. Maybe lama dah perisian nih ada..cuma saya jerk lambat pick up teknologi.Hmmm!

Saya jumpa ni pun sebab kes dari komputer staf opis saya.. Semua file yang di muat turun dari sistem automatik di buka melalui mww. Kalau open dari situ boleh nampak keseluruhan macam mw biasa tak apa juga.. ini logo segala bagai tak nampak (tanda pangkah), dah tu data nya bertaburan...tidak tahu mana pucuk pangkalnya. if print pun tak da maknanya juga.

Hasil saya geledah dalam komputer nya..saya tengok ada dua microsof di situ, Microsft Office dan Microsoft Work Word. Saya dah remove mww tapi perkara sama still sama. :-(.

Ada juga tanya dengan kengkawan seperjawatan... dia pun tak pernah dengar.. kami sama² lambat pick up teknologi.. bukan saya seorang.hehehe!

Kawan² pembaca yang pernah alami dan tahu macam mana nak atasi masalah file download dalam format Microsoft tu, meh la kongsikan dengan saya.. Memudahkan permahaman kawan².. ini file dari sistem maklumat pelajar dari jpkk..

Staf terlibat minta saya tukar windows... Adakah sebab windows ehh.. adehhh!


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!

1 comment:

Wanzi said...

terima kasih pren kerana kongsi info ni.... wanzi pun baru dengar program ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...