Sunday, June 12, 2011

Walimatulurus kawan sepoliteknik yang sempat saya hadir (Jas & Izzah)

Jemputan kawin yang sempat saya menghadirkan diri pada 29 Mei 2011 tempoh hari. Salah satu tujuan saya balik adalah untuk menghadiri kenduri adik sepoliteknik nih.. saya kalau di bagi tahu awal² boleh la plan untuk menghadirkan diri. Macam izzah memang dia inform awal², jadi senang saya nak aturkan.. Almaklumlah duduk di seberang laut ni.. kena plan semantapnya.kalau tak tiket mahal dowh! kalau dapat naik kereta kan senang... ini apakandaya.. ke hujung nun laut, sinin pun laut.. huh!



Macam yang saya katakan dalam enrty sebelum nie 'jemputan kawin', last minit nya agenda saya dapat tahu melalui fesbuk. Memang jas ada inform tapi saya terlupa, lagipun jas tak da follow up macam izzah.. ngee~~. Tapi mungkin kerana jodoh untuk pertemuan antara kami kuat.. so boleh la saya tengok dengan mata kepala saya sendiri jas & pasangannya berpakaian pengantin.


saya terpesona seketika tengok jas dengan gaun pengantin yang serba putih. Sungguh time ni berulang kali saya luah kan dekat ratuhati. cantiknya mak.. cantik, cantik dan cantik!!

Mana tak terpesonanya... penampilannya jas di hari bahagianya sangat lain dari yang saya kenal dulu. pakai gaun wehhh! hanya kawan² yang kenal jas faham apa yang saya maksudkan...


Saya pun tak tahu dah apa yang disembangkan time ni.. almaklumlah banyak topik dikeluarkan setelah sekian tahun tak berjumpa.



Family jas memang perihatin dan peramah. walaupun sekian lama tak berjumpa..still ingat dengan saya. terharunya sangat2.



Di kenduri jas dan zam, saya sempat jumpa dengan zarol dan wife. mawar ngah preggy permata hati sulong mereka, if saya tak lupa mungkin 6 bulan sudah. tapi perutnya kecik molek jerk... mawar pun cun jelita. ^__^.



hahaha!! saya tunjuk dekat sini, jas pulok tunjuk sana. hubby jas dan adik haikal pandang jerk gelagat kami berdua... kecohhh!



Bergambar kenangan di depan pelamin. Pakcik a.k.a ayah jas jerk tak sempat nak bergambar sesama.. busy betul pakcik.. tapi tak pa. dah jumpa pakcik kan!

***************************

Dari sungai petani bergerak pula ke kepala batas.... zasss!!!



Saya ke kenduri izzah.. izzah still maintain macam dulu. selim melim :-).



serba pinky nya izzah... tenggi renjong gitu, sampai terpaksa membongkok kan diri beliau.. terasanya saya ni kependekkan.. grrr~~



Bergambar kenangan dengan raja sehari yang di rai.. Kami sampai sini dah petang, itu sebab pengantin lelaki pun dah tukar baju.

musyrif dan izzah

Sebelum meninggalkan perkarangan rumah pengantin.. sempat lagi snap picca di sini.. dah ada orang tolong snap..so pose pose posingggggggggggg!!

Selesai sesi walimatulurus, terus bergerak tapi tak balik ke kedah dulu.. kami naik jambatan pulau pinang... berkampung di sana seketika. ke rumah akak sulong saya.. alang² dah lajak ke area sini.. sempurna kanlah mana yang sempat... Akhirnya saya dapat juga tentang mata dengan mommy to be ni..Alhamdulillah.. ^___^


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!


3 comments:

kay said...

hehe..
terase lak kay pun stdy politeknik gak skunk ni..
hehe.

Amyna said...

terasa merasa.. adik badik politeknik katakan..

kay duk poli mana?

cik jannah said...

waa....dah kawennn daa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...