Friday, June 10, 2011

Senyuman ceria dari AA

Masa saya balik kampung hari tu, dua kali maksudnya 2 hari sahaja saya dapat tentang mata dengan AA. Hari pertama tu kebetulan AA demam. Saya dan Ratuhati bawa AA jumpa doktor. Hari ke-2 jatuh pada hari sabtu. Memang rutin AA setiap hari sabtu beliau akan ke rumah saya. yeayyy!! tapi limit ea.. jam 10 pagi hingga jam 4 petang sahaja.. :-(

Actually.. masa AA jumpa dengan kami, demam nya dah hilang... tapi demi kesihatan AA, ratuhati bawa juga jumpa doktor. risaukan... beliau kan budak kicik lagi. takut nanti ada apa² lain pula jadinya..



Selesai jumpa doktor.. kami pergi shopping di zon ria sementara menunggu bank rakyat buka. Hari jumaat kan. Sebenarnya ada cerita pasal bank nie, tapi malas lah nak cakap, biar kerani bank tu malas sudah.. :p.



AA..bukan main suka lagi. tawaf satu zon ria.. tak cukup tingkat bawah, atas pun di terjahnya..




Beliau masuk di bawah baju yang bergantungan.. alalalala. nak patah pinggang rasa duk mengendap dia. boleh pula time tu beliau main Cakk kuNn Cakk!! dengan kami.. AA O AA... love u.



Saya geram tengok bila AA senyum.. gigi dia dah penuh, dah tu pandai dah sebut perkataan. sebut dalam slank beliau la.. acuk = masuk. ngee~~



AA marah bila kami asyik snap picca dia jerk... tu ha.. sampai nak pukul kami dengan hanger baju.. kahhhhhh!!


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!!


2 comments:

hanisahhamid said...

beliau budak baek tetapi ganaz ya Rabbi :)

Amyna said...

ganaz bila orang kacau beliau.. gigit adalah hoby beliau..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...