Thursday, June 30, 2011

saya tak masuk metting pendafataran

Time lunch tadi saya keluar dengan kengkawan.. kami ke pizza untuk jamuan perpisahan rakan sekerja yang dapat pindah balik ke semenanjung sana.

Balik dari sana.. kengkawan yang terlibat pakat sibuk² terjah surau coz nanti nak masuk metting. Saya macam biasa duk merewang lagi di kaunter bawah sana. Sekali dapat panggilan kena masuk metting ganti seorang pegawai tak dapat hadir last minit... on da spot tu dorunk tarik saya.. okeh saya accept.

Sekali saya melangkah ke bilik mesyuarat.. metting dah mula. dah tu saya usha kerusi di meja metting tinggal 1 ja. betul² sebelah dengan peg pengambilan pelajar.kirnya kerusi tu depan sekali. Uishhh lagi berat hati saya nak masuk metting tu. sah sah..bapa puluh biji mata nanti pasti akan pandang ke arah saya. Dah tu dengan saya langsung tak da prepare apa². daripada cari penyakit hati.. baik saya undur diri..Dengan ini, metting pendaftaran saya tak masuk.. sekian~~


Thanks you read and support my writing. Please come again ya!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...