Sunday, June 26, 2011

Sunday Mood... ;p

Hari ni semua staf opis saya terlibat... kami kena turun koje sempena dengan pelancaran program latihan 1Malaysia. Hari Ahad yoo... nak tak nak jerk perasaan. Koje rumah hold seketika. Semalam balik penat sangat... pas magrib terlelap seketika.. terbangun pun dekat jam 11 dah... on9 fesbuk kejap... beletiaq dua tiga patah dekat gadis² tu terus minta diri nak tidur... pas solat semua Bum... Zzzzz!

Gila kentang punya penat... masa balik tu, bukan main terlintas nak sulam baju. sambil menyulam mengemas rumah. Sekalinya... kain sulam pun tidak disentuh kata kau. Adusss! Tengok lah balik petang nanti macam mana. Bereskan koje rumah dulu... baru pegang sulam menyulam kot. Huh Semangat.. semangat.

Okeh.. sampai sini dulu untuk pagi ahad yang serba hijau... hahaha! baju keparat nih hijau ang ang.. sampai kan ko pandang semua tempat nampak hijau.. Tak percaya ehh... Nanti saya upload picca ea.. sekarang tak tranfer lagi.. Saja saya nak kompul
² dulu, nanti tranfer terus banyak². Mudah koje dan jimat masa. Padahal tak dan masa nak tranfer.. hik3x.



Sebelum kawan² dapat tengok hijau.. saya tunjukkan dulu dengan warna pinky... Okeh Olss, hepy wekendnandos ea....



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!



1 comment:

Cik Wanie Ghani said...

alololo,
tomeynyer berpink bagai kita kan:)
hihihihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...