Thursday, December 16, 2010

Beku sejuk keras... sudah!!!

Sejuk sebab Aircond... Ya sangat sejuk opish baru sementara ni...Tak tahan. Pakai jaket tebal pun tetap juga sejuk. Macam mana lah nak mendaki Gunung Kinabalu, begini pun dah tak tahan. Kalau Mr.A baca nih kompom haku kena perli ketat² punya la.. hohoho!! hello sayang.. kalau naik gunung teda hal.. sayang kan ada.. leh tolong panaskan.. ;p

Semua barang² pun turut sejuk.. keyboard ni ha.. nak naip pun susah.. Jari keras kesejukkan.. Nak adjust suhu dah tak boley.. rosak. Susi On/off pun canggih...huh!! Jadi terpaksa memaksa diri redha sahaja untuk seminggu nih..

Tahun depan haku dah boleh pindah duk kat ruang luar itu sudah. Bukan di bilik kebal nih lagi... Ruang luar tu unit haku yang punya jua.. yeayyy!! Sekarang tak rasmi lagi coz barang² staf yang lama masih banyak dan dia bercuti sekarang.. Nak tak nak postpone ke tahun depan lah.. lepas haku balik dari Cuti² di kampung halaman...



Deem yang naik sekejap beli tiket pun tak tahan.. Apa lagi haku yang berkampung di situ sehari suntuk bekerja..Siap tunjuk tangan yang kaku kesejukkan kat haku.. ekekke. Dia bukan perasan haku snap gambar dia. Lagi pun time nih haku duk pegang henset sambil tunggu No.pin.. Dialog deem time nih.. nak tau ka??~~ biarlah dia yang sambung.. tettt!!!

Bos haku pun tak sanggup weyy... Kira geng unti haku sekarang ada di mana². Opis kami terbuka.. dirumah, di bandar semua pun boleh... wakakakka!!!!




Suis On/Off... Hebatttt!!


sayang @myn@ ^_^

6 comments:

deem said...

suis econ yg paling semmart~~~tangan ku mau kaku sudah tu ah ;)

aNaYaNa said...

hehe..selamat berbeku2 kak..

aibaks said...

taj bahaya ke suis camtu pren?

Amyna said...

@Deem: hahaha.. semart ka deem. Asal blanck out malam, cuak juga la haku nak on pepagi.. ekekke.

Amyna said...

@Ana: miahahaha~~

Amyna said...

@Aibaks: Kalau tengok nampak bahaya.. tapi ada caranya.. hehehe!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...