Saturday, December 4, 2010

Tahniah akak ieta.. tumpang hepy ^_^

Tahniah tahniahhhhh tahniah!!!!!!

Berita gembira yang ke-2 haku terima pagi tadi.. dari akak ieta. Dia sms " adik aku mengandung". Sungguh haku tumpang hepy dengan berita gembira dari dia..




Ini lah akak haku.. Dia pernah preggy anak 1st , TAPI Allah s.w.t lebih menyayangi zuriat sulung mereka.. Meninggal dalam kandungan dan akak ieta bersalin secara normal. Al-Fatihah~~.

pesanan buat akak ieta : Pehni jaga kesihatan baik², sekarang dah tak koje tempat yang banyak berdiri.. harap semuanya dalam lindungan ilahi ya.. InsyaAllah ^_^

Berita yang 1st masa kami bangun tidur, Mr.A ada inform yang dia bermimpi haku preggy.. Haku senyum² sendiri. sukA. haipp haip!! Terus keluar bilik sambil tepuk bahu Mr.A.. Malu² tapi mahu.. ;p Mungkin benar mimpi Mr.A atau itu hanya mainan tidur.. Wallahhu ' alam. kalu ikut schedule setiap bulan tu.. belum waktunya.. hohohoho!!

Tup tup Mr.A dah pergi koje.. akak haku sms bagi tahu berita gembira ini.. itu sebab haku terlebih hepy.. Nampaknya cucu Hamid dan Aminah bertambah lagi... ALhamdulillah ^_^

Mode: Akak ieta preggy, Mr.A dapat petanda... Chemistry kuat antara hati seorang adik ipar & akak..ngee~~


sayang @myn@ ^_^

13 comments:

umie said...

tahniah...dan semoga mimpi itu menjadi kenyataan....last 2 week umie mimpi member bersalin tp anak meninggal..then esok paginya umie tgk msg dia selamat bersalin baby boy..hehhehe

Amyna said...

InsyaAllah umie.. Moga rezki itu ada untuk kita.. usaha tetap usaha tanpa putus asa...kann kan!!

Akak myna dah berjaya!!!

suffian said...

pakcik pun tumpang gembira gak lah.. huhu

Gieyana said...

Alhamdullillah..Tahniah utk Nita yer..suh dia jg diri leklok..jgn buat keja berat2..:D

You will be soon k..:D

tiefazatie said...

alhamdullilah..syukur2..moga sis plak ye nt..hihi

AiDa AzRyN said...

congrates tu ur sis! :)

Amyna said...

@Suffian: terima kasih ya pakcik =D

@KakGee: Ya InsyaAllah akak...Nanti myna sampaikan.Andai kata kami sama2 mengandung.. Macam mana lah susana di felcra nanti kan.. hehehe!!

Amyna said...

@ifa: Ya InsyaAllah ifa, terima kasih ehh ^_^

@Aida: Terima kasih ya!!

najihah sahami said...

myna..bila nak bg adik kat mish ni,,hehheheforpotap

Amyna said...

meh kita pakat2 doa.. moga rezki itu ada untuk kami. Mish pun automatik dapat adik... hahaha!!

psst: pinjam iman boleyy??

ieda said...

tahiah buat akak myna ..
usaha tuu tangga kejayaan .. kena selalu berusaha dan tawakal kepada allahh :)

Amyna said...

iya ieda.. InsyaAllah ^_^

ctnurkhijah said...

org kata mengandung ni pun leh bjangkit... so nnt blik kg selalu2 la dok dekat2 ngan kakak tu... mana tau pas ni bjangkit kat myna pulak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...