Thursday, December 9, 2010

Jalan² petang di highway tawau..

Mr.A dah banyak kali ajak haku p jalan² di tepi laut... kalau kat sini tempat nie lebih dikenali dengan nama "highway". Jangan tanya haku kenapa? dulu masa mula² haku ke sini.. teruja juga la nak tahu tempat ini. dalam kepala hotak haku duk bayang jalan highway macam di semenanjung sana..siapa pernah ke sini tahu lah perbezaan yang haku maksudkan tu.. :-)



Haku asyik postpone jerk.. Ntah la malas rasa nak pergi area sana. Minggu lepas nun Mr.A dah merajuk dengan haku. Dalam seminggu tu tahan telinga saja haku, mana tak nya berulang kali pula tu menda yang sama.. kiranya pantang senyap.. dengar lah dia punya perli..pedasssss!! :p. Jadik minggu nih haku tunaikan lah permintaan Chentahati...



Best juga jalan² berdua di sini..Macam² situasi ada.. wink*wink. Paling best tiupan angin bayunya yang sejukkk. terasa juga seperti diri ini mau melayang ke laut... Pehni boleh la lepak sini lagi dengan Mr.A.. Jangan marah ya kalau setiap minggu ayang ajak mai sini... kalau sayang busan.. ayang ceramah kat sayang pula.. haishhh!!



Kalau ikutkan Mr.A nak bawa pancing ikan ke sana tu.. adui la.. terus laju² haku cakap.. tempat memancing terhad sana tu sayang. kat tepi² pelabuhan jerk ada.. (alasan haku ;p ). itu pun belum tentu ada ruang kosong sebab orang mesti ramai punya petang² nih. haku mengukuhkan lagi alasan haku dengan menyelit kata² dari Deem... hahahaha!



Alahai kesiannya sayang.. merenung jerk orang memancing. Okeh sayang ayang janji lain kali ayang teman sayang p memancing ya.. InsyaAllah ^_^


Mode: Port baru untuk kami rehat²...


sayang @myn@ ^_^

8 comments:

aNaYaNa said...

salam..
wah2..syoknya dating ..hehe

me suya said...

romantika.
syoknyer dating.. mana nak ade jemu kan kak.. heeee

iszieylyanziy said...

la,,ingtkan highway gak td,,ehhehe

JUSTFINE :)

Amyna said...

@ana: Wsalam.. syok2. Alhamdulillah ^_^

Amyna said...

@Suya: A'ah sebab Syok geli² lagi... wakakaka!!

Amyna said...

@Zie: hahahaha.. sebenarnya ada nama tempatnya tu.. tapi lebih dikenali dengan highway..kami pun turut panggey nama tue.. hik3x.

deem said...

highway best juga ni.ada adik jual kacang,ada anak muda pasang lagu kuat2...dan yg tak tahan ada cik CT yang berlari2 manja gitew....auuwww!!!

Cik Su said...

terasa kecian sangat kat abang sayang kamu..tengok gambar dah cukup menjelaskan rasa hati..hahahalen kali bagi dia mancing yer.. cian sangat nie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...