Tuesday, July 12, 2011

Berganda-ganda dugaan...sabar~~

Henset yang selalu ada bersama saya itu, skrin nya pecah. Gara² terkena siku Mr.A. Tajam lohh siku beliau. saya tak tahu macam mana situasi ketika siku beliau menghempap skrin tu.

Saya ambil tengok² skrin dah kelam, dan ada kesan pecah bahagian bawah di sebelah kiri. Pelbagai perasaan muncul di kala itu. Nak majuk, tak sesuai lah pulak. Beliau kan nak outstation besok... gundah gulana pula hati beliau nanti.

Itu pun dah macam lipas kudung dah beliau..serba tak kena di buatnya... Sekarang pun beliau duk membelek² henset saya yang kelam itu.. alahai sayang~~



hasil gegel

Besok pagi saya akan hantar beliau ke airport.. pehtu akan terus ke kedai untuk riki² keadaan skrin saya tu. Kalau kos melangit. bagus saya berpaling tadah ke model lain pula kan. sesekali merasa lah juga keluaran terkini. Tak gitu.... hak hak hak!


Ada hikmahnya disebalik apa yang berlaku malam ini....



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!

3 comments:

MaMa AiNi said...

sianya..ya jika harga repair lbh mahal..better tukar hp yg baru !!..he2x..ya dah roommate yg buat terpaksa diamkan diri je kan?..

sHi Ma said...

mmg minta yg baru tue.. hehehe...

Amyna said...

@Mama: yess mama pun sokong..

@Shima: kita tunggu jerk lah senin ni mcm mana result nya...ada rezki tukar baru.. ngee~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...