Tuesday, July 5, 2011

Info berkenaan skim perumahan pertama ku (PR1MA)


Selamat pagi kawan²...

saya tengok ramai yang nak tahu tentang cara untuk mohon skim perumahan 1Malaysia (PR1MA) tu. Sama seperti macam saya.. Bagus² rebut lah peluang yang ada.. Untuk tidak menghampakan pengunjung sekalian saya kongsikan info yang saya dapat/tahu berkenaan dengan PR1MA nih..

Menurut kata Khairy Jamaludin Skim ini bakal di lancarkan pada 29-31 Julai 2011, so kawan² boleh la reminder aktiviti tersebut supaya anda tidak terlepas peluang untuk sama² melihat dan membeli rumah tersebut. Saya di sini.. berat sikit nak terjah ke sana.. tapi mana tahukan, jika memang dah takdir itu rezki..saya terlajak melangkah ke semenanjung sana.. Ngee~~

saya inform tu berdasarakan pada petikan yang saya kopipes seperti di bawah ya!!

********************

Projek perumahan rakyat 1Malaysia (PR1MA) will be officially launched by the Prime Minister during the Expo Perumahan Pemuda BN (HOPE) at PWTC, KL from 29-31 July 2011. Based on Khairy Jamaludin pess conference he has confirmed that the Expo Perumahan Pemuda BN (HOPE) will be the first avenue where PRIMA will be offered to eligible visitors.

Don’t forget to book your calendar, this could be the best place for you to grab the property under Projek Perumahan Rakyat 1Malaysia (PRIMA) . But please note that the Projek Perumahan Rakyat 1Malaysia PR1MA house price is estimated less than RM220,000 for those aged below 35 only. Sumber: MalaysiaKini

********************

Sekian terima kasih ^___^

Thanks you read and support my writing. Please come again ya!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...