Tuesday, July 19, 2011

Mista bobo dah semart.. phewiitttt~~

Pagi tadi saya mandikan Mista bobo..

Sian tau... burung nampak dia macam toilet mungkin. boleh nya di buang najis d atas cermin sisi penumpang. Habis tercemar Mista bobo dengan najis burung itu.. uwekkk~~

Dah tercemar tu harus lah saya caragas mandi kan mista bobo... Kalau tak, tiada maknanya nak bawa p mandi... lagipun Mr.A tiada, makanya tiada la tukang bebel.... Kalau tak... nampak ala² kotor luar biasa dari pandangan mata beliau sure saya kena dengar syarahan yang bertajuk menyayangi harta benda.

Beliau tu sangat detail bab² penjagaan barang.. Nih henset yang saya guna sekarang adalah hasil penjagaan beliau. dah lama henset nih saya beli untuk beliau.. tahun berganti tahun. henset yang langsung tak boleh 3G dan MMS. teknologi waktu tu la katakan. Saya sendiri pun tak ingat dah akan kewujudan henset nih. Bagi saya dah sodakallah hul'azim. rupanya masih boleh di pakai.. ngee~~ elok jerk beliau menjaga. hmm!




Sekarang Mista bobo dah hensem & semart... boleh ngorat mish pepel sudah... Phewwit. Pehni nak bagi laluan untuk Mish pepel pula. Sian Mish pepel.. nak juga jenjalan ikut saya pigi koje.. kahhhh!!



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!





2 comments:

mama aini said...

puas mama fikir siapa mista bobo..akhir cerita rupa2nya En.Kereta..ha2x..berkilat dah mista bobo tu !!!

Amyna said...

hehehe.... kena baca sampai ke noktah terakhir baru paham kan mama... smile :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...