Friday, July 15, 2011

Strawberry Chocolate ..Nom Nomm Nomm!!



Sedapppnyaaa!!!

Rasa masam² strawberry + manis² chocolate yang di celup...







super sedap... di sini mana nak cari ehh. Non ada kan kalau begini. Melainkan beli strawberry di kudasang nun, balik rumah celup sendiri.. huhuhu!!






Thanks you read
and support my writing. Please come again ya!


6 comments:

..hizamirahim.. said...

wah!
:B

NURUL AINI NORAZMAN said...

pernah makan sekali je kat cameron.., kat sini xpernah jmpe,.=(

sedap ooo...

MaMa AiNi said...

adik mama baru blk dari kundasang ..holiday, kenapa dia tak cita psl strawberry kegemaran mama ni ek?..he2x...dia takut mama sudah dia tapow utk mama lah tu !!!..sedapnya !!!

Amyna said...

@Hizami: =D

Amyna said...

@Nurul: ni d perlis ari tu... kebetulan ada dorunk jual dekat medan selera....

@Mama: Kat kundasang rasanya strawberry jerk ada mama.. kalau celup chocolate cam ni payah nak dapat.. melainkan balik rumah celup sendiri =D

Aida Azryn said...

wah. nampak cam sodap!!! 0.0

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...