Wednesday, July 20, 2011

Saya dah tahu kos baiki skrin tu ;p

Semalam dapat call dari kedai henset tu...

Dorunk maklumkan, kos nak baiki skrin tu just RM100. Mr.A tanya di Perak sana RM160. Mujur tak hantar kat Mr.A.. kalau tak.. lu pikir lah sendiri.

Laju² saya call Mr.A.. beliau setuju untuk saya baiki di sini. Saya pun dah maklumkan dengan pihak kedai.. So tunggu lah sehingga diberitahu.. henfon puan sudah siap... yeayyy! bila kah masa nya tu?? sabar menanti... hehehehe!

Mood: Ada kawan ajak join kursus Photography weekend nih.. peluang ni kan. i am very interested :-)

Entry berkait :

1- Berganda² dugaan... sabar!
2- mish pepel buat saya berpeluh dan hilang rasa malu.. choiii~



Thanks you read and support my writing. Please come again ya!




3 comments:

laskar pelangi said...

uik! nset akak rosak ye..moga cepat direpair yeeee;)


akak! wah bestnye akak nak join pasal photography tu..

mama aini said...

mcm2 aktiviti amyna buat ya..minat dengan photography ya?..dah ramai wanita ambil kursus photography begini...Tahniah lah..

ruziawati yusof said...

salam, hi.. kak t dpt link blog u masa u dtg ke chakapchakap.wordpress.com ucap tahniah pd kak t coz kak t preggy.. tq so much.. sori lambat datang dan follow u..
hope to hear from u soon.
tq dan take care ye?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...